  • 31. Data: 2012-10-12 21:42:18
    Temat: Re: rozliczenie cash back
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 12.10.2012 20:54, witek pisze:

    > podrzuc regulamin tej karty

    prosze:
    http://www.nordea.pl/klienci-indywidualni/twoja-kart
    a/_items/pdf/regulamin-kart-platniczych-pl.pdf

  • 32. Data: 2012-10-12 21:46:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-12 20:54, witek pisze:

    > podrzuc regulamin tej karty

    http://www.nordea.pl/_items/pdf/regulamin-kart-platn
    iczych-pl.pdf

  • 33. Data: 2012-10-12 22:01:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:

    > prosze:
    > http://www.nordea.pl/klienci-indywidualni/twoja-kart
    a/_items/pdf/regulamin-kart-platniczych-pl.pdf

    To jest najbardziej popierdzielony bank jaki widzialem
    znajomemu, ktory chciał zalozych tam konto wlasnie wybilem to z glowy.

    w par 26 masz wymienione tylko trzy formy spłaty
    albo automatyczna, albo przelewem z innego konta albo w gotowce

    zwroty nie są zaliczana na poczet spłaty minimalnej (bo nie sa
    wymienione w par 26).

    Miales wplacic kwote minimalna 50 zl mimo, ze spowodwałoby to nadpłate
    na koncie karty.

    A sądziłeś, że masz saldo zerowe to nie musisz wpłacać kwoty minimalnej
    wykazanej na wyciagu.

    I za to dostales po d....

    Wyciagi trzeba czytac i robic to co w nich napisane.

    to 50 zł nadplaty zostaloby zaliczone w nastepnym miesiacu zgodnie z par 27

    Ja bym sie postawil i pociagnal to tak wysoko jak sie da. zaczynajac od
    samcika i wyborczej, a dopiero potem poszedl do arbitra i sadu.

  • 34. Data: 2012-10-12 22:05:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:

> [...]
    >
    > Ja bym sie postawil i pociagnal to tak wysoko jak sie da. zaczynajac od
    > samcika i wyborczej, a dopiero potem poszedl do arbitra i sadu.

    podrzuc nastepny wyciag z 6 pazdziernika.

    masz tam jakaś wpłątę minimum 50 zl przed upływem terminu na spłate
    kwoty minimalnej? pewnie nie.

  • 35. Data: 2012-10-13 08:38:48
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 12.10.2012 22:05, witek pisze:

    > podrzuc nastepny wyciag z 6 pazdziernika.
    >
    > masz tam jakaś wpłątę minimum 50 zl przed upływem terminu na spłate
    > kwoty minimalnej? pewnie nie.

    nastepny wyciąg pod adresem: (wyciag2.jpeg)
    http://www.4shared.com/folder/c_ZATI7Q/photo.html

    troche nie rozumiem tego co napisałes wyzej, jest tu moja wina czy jej
    nie ma?
    skoro na koncie karty jest nadpłata co wprawdzie nie jest widoczne na
    wyciagu ale JEST WIDOCZNE w systemie on-line. to co ja mam wplacać?
    Poza tym w pazdzierniku 2011 roku (jak dostalem karte) została ustawiona
    automatyczna splate zadluzenia na 30 dzien kazdego m-ca w wysokosci 100%
    zadluzenia (i mam potwierdzenie na pismie, ze tak to zostało w systemie
    ustawione). Ale tej spłaty automatycznej nigdzie nie ma, nie została
    wykonana ani w tym feralnym miesiącu ani następnym.... dlaczego to nie
    zadziałało?

  • 36. Data: 2012-10-13 08:49:35
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 12.10.2012 22:01, witek pisze:
> [...]
    >
    > Ja bym sie postawil i pociagnal to tak wysoko jak sie da. zaczynajac od
    > samcika i wyborczej, a dopiero potem poszedl do arbitra i sadu.

    nie sadzisz ze zanim zrobię jakies ruchy "medialne" to chyba jednak
    powinienem złożyc oficjalną reklamacje aby dostac oficjalna odpowiedz.?

  • 37. Data: 2012-10-13 09:28:13
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.10.2012 08:38, Marek pisze:

> [...]
    > skoro na koncie karty jest nadpłata co wprawdzie nie jest widoczne na
    > wyciagu ale JEST WIDOCZNE w systemie on-line. to co ja mam wplacać?

    Nie wczytując się w regulamin, podejrzewam że sprowadza się on do tego
    że musisz nie tyle spłacić dług wobec banku, tylko wpłacić określoną
    kwotę którą się oblicza na podstawie ruchów na karcie w okresie
    poprzedzającym.

    I na przykład, jak w Citi spłacę kartę za szybko, to nie liczy się jako
    spłacona i dostaję opłaty za niespłaconą kwotę minimalną. Reklamuję i mi
    reklamacje uwzględniają, ale nie dlatego że powinni, opłata jest zgodna
    z regulaminem, tylko dlatego że bez sensu by było jakby nie uwzględnili
    - zrobiłem im dobrze a oni jako tako starają się żyć z klientami.

> [...]
    > ustawione). Ale tej spłaty automatycznej nigdzie nie ma, nie została
    > wykonana ani w tym feralnym miesiącu ani następnym.... dlaczego to nie

    O, to jest podstawa do reklamacji. Skoro oni się z tobą umawiali że będą
    ściągać z konta tyle "żeby było dobrze", to skoro nie ściągali to niech
    nie mają pretensji że dobrze nie było.

    p. m.

  • 38. Data: 2012-10-13 14:14:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:

    > nie sadzisz ze zanim zrobię jakies ruchy "medialne" to chyba jednak
    > powinienem złożyc oficjalną reklamacje aby dostac oficjalna odpowiedz.?

    powinienes.

  • 39. Data: 2012-10-13 14:17:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:

    > nastepny wyciąg pod adresem: (wyciag2.jpeg)
    > http://www.4shared.com/folder/c_ZATI7Q/photo.html
    >
    > troche nie rozumiem tego co napisałes wyzej, jest tu moja wina czy jej
    > nie ma?

    Bylo na wyciagu napisane spłata minimalna 50 zl? bylo.
    zapłaciłeś ? nie.

    > skoro na koncie karty jest nadpłata co wprawdzie nie jest widoczne na
    > wyciagu ale JEST WIDOCZNE w systemie on-line. to co ja mam wplacać?

    to co kazali czyli 50 zl. powodujac nadplate.
    i nie tlumacz mi ze to kretynskie, bo wiem.

> [...]
    > ustawione). Ale tej spłaty automatycznej nigdzie nie ma, nie została
    > wykonana ani w tym feralnym miesiącu ani następnym.... dlaczego to nie

    bo sam splacales calosc zadluzenie przed koncem miesiaca i saldo
    wynosilo zero. :)
    uwaga. saldo zero nie oznacza, ze splata minimalna jest zero. (wg
    logiki banku)

    jak ci slusznie pani odpowiedziala, ten system tak juz ma.

  • 40. Data: 2012-10-13 14:20:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:
    > O, to jest podstawa do reklamacji. Skoro oni się z tobą umawiali że będą
    > ściągać z konta tyle "żeby było dobrze", to skoro nie ściągali to niech
    > nie mają pretensji że dobrze nie było.

    błąd w rozumowaniu
    wcale sie z nim nie umawiali ze zrobią mu dobrze.

    umowa byla na splate salda, a to wynosilo zero bo sam spalcil karte
    przed terminem wygenerowania wyciagu, tak aby wyciagi wyszły zawsze na zero.
    Jakby spłacał po to wszystko by zagrało.

    uwaga blednym jest założenie, że saldo rowne zero oznacza brak
    koniecznosci wplaty kwoty minimalnej wykazanej na wyciagu