    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 20 Dec 2018 02:12:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: revolut cd?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 00:28:46 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Przez telefon konsultant powiedział, że łatwiej jest, bo to moja
    > pierwsza karta kredytowa u nich. W związku z tym jest dodatkowa promocja.

    Pierwsza albo po prostu z promo na klik - zapewne brałeś limit mniejszy niż 4k.
    A pierwsza to dlatego, że - przynajmniej w zeszłym roku, jak zakładałem pierwsze
    konto jeszcze w żabie - to każdy nowy klient od razu miał ofertę na klik dla KK lub
    KO do 4k.
    Tylko upewnij się, czy "przypadkiem" nie zapisali Cię tylko do promo na klik, a nie
    "zapomnieli" o telefonicznej-darmowej.

    A z KK z limitem do 4k to i tak nikt nie przebije "punktów" (to takie "wyspy" w tzw.
    "galeriach handlowych", w przeciwieństwie do oddziałów) bgż, tam KK z 4k dostajesz
    "na dowód" oraz oświadczenie o dochodach - jeśli tylko nie masz brzydko w BIK. I
    jeszcze promo z roczną bezpłatnością oraz walizka.

    > A sama karta to już tradycyjnie, pocztą, do skrzynki.

    Następnego dnia po podpisaniu umowy powinien być już aktywny rachunek karty i limit -
    można sobie wtedy wygenerować w apce kartę HCE i już płacić, bez czekania na plastik
    - jedynie minus, że karta HCE nie ma specjalnych właściwości plastiku, czyli
    moneybacku, jedynie można ją zarejestrować w priceless specials.

    Aha, i jeszcze mały edit co do sposobu spłacania, żeby wilk był trochę bardziej syty
    - spłacaj z konta w miarę wydatków, ale nie bezpośrednio na rachunek karty, tylko na
    specjalne konto oszczędnościowe - i z niego na koniec GP spłacaj kartę.
    Nie przekroczysz budżetu, a jeszcze zyskasz odsetki.