  • Data: 2004-10-05 18:25:59
    Temat: Re: realizacja czeku
    Od: "Marcin" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli masz jakas wieksza walute to odrazu udaj sie do Slaskiego bo
    > chyba nic lepszego nieznajdziesz, jesli mniejsza to wszedzie wyjda
    > podobne prowizje (Slaski, BPH, PKO S.A)

    bylem dzisiaj w Banku Slaskim i prowizja wynosi 0,5% minimum 20 zlotych, do
    tego nalezy doliczyc koszty przelewu ktore dla kwoty 50 funtow wynosza ok 13
    zlotych. Powiedziano mi tez ze jezeli zalozymbym w tym banku konto OKO
    (otwarte konto oszczednosciowe) to moga mi tam przelac pieniadze i wtedy nie
    bedzie oplaty tych 13 zlotych za przelew.

    Jutro przejde sie tez do BPH i PKO S.A. i dowiem sie jak jest u nich
    dokladnie.

    Marcin