  • 1. Data: 2012-08-09 08:27:19
    Temat: rachunek dla 2 osob
    Od: michalis <m...@p...com>

    Witam,

    czy jest opcja żeby założyć rachunek bankowy dla 2 osób? Tzn. każda z
    tych osób (niespokrewnionych) miała by swoją, imienną kartę debetową do
    tego konta i dostęp przez net. Fajnie by było jakby można było w
    historii zobaczyć kto wykonywał daną transakcję (bankomat/sklep/przelew).

    Rachunek wspólny chyba odpada ale może jakieś pełnomocnictwo? Gdzie
    najtaniej bez opłat?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2012-08-09 09:56:25
    Temat: Re: rachunek dla 2 osob
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    >tych osób (niespokrewnionych) miała by swoją, imienną kartę debetową do

    czy są małżeństwem?

    Mecenas

  • 3. Data: 2012-08-09 10:31:46
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 09.08.2012 o 08:27 michalis <m...@p...com> pisze:

> [...]
    > historii zobaczyć kto wykonywał daną transakcję (bankomat/sklep/przelew).
    >
    > Rachunek wspólny chyba odpada ale może jakieś pełnomocnictwo? Gdzie

    Wg. mnie mozna rachunek wspolny w Citi. Oplaty niestety sa, ale mozna
    uniknac ich majac odpowiednie wplywy.

    MK

  • 4. Data: 2012-08-09 16:32:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SJ" <S...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy są małżeństwem?

    Skoro są "niespokrewnione", to pewnie nie są małżeństwem :-)

  • 5. Data: 2012-08-09 17:21:40
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "michalis" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zobaczyć kto wykonywał daną transakcję (bankomat/sklep/przelew).
    >
    > Rachunek wspólny chyba odpada ale może jakieś pełnomocnictwo? Gdzie

    na przykład w millenium, dobre konto i upoważnienie dla drugiej osoby ... na
    stronie widać czyją kartą co było robione

    jak są małżeństwem to jeszcze lepiej - dwa loginy, dwa wejścia do systemu

    pozdro
    marcin

  • 6. Data: 2012-08-09 20:12:24
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 9 Aug 2012 16:32:15 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skoro są "niespokrewnione", to pewnie nie są małżeństwem :-)

    Czy twoja matka i twój ojciec to krewni?

    AK

  • 7. Data: 2012-08-09 21:33:45
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    michalis pisze:

> [...]
    > historii zobaczyć kto wykonywał daną transakcję (bankomat/sklep/przelew).
    >
    > Rachunek wspólny chyba odpada ale może jakieś pełnomocnictwo? Gdzie

    mBank, rachunek wspólny, dwie imienne karty debetowe, dostęp przez net,
    historia transakcji dla każdej karty oddzielnie, co jeszcze potrzeba?

    kuba_nek

  • 8. Data: 2012-08-10 07:58:47
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    >Czy twoja matka i twój ojciec to krewni?

    stond te ułomnosci genetyczne.
    Popraw kondowanie

    SJ

  • 9. Data: 2012-08-10 09:04:59
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 07:58:47 +0200, SJ napisał(a):

    Pałuj się, kolina.

    AK

  • 10. Data: 2012-08-10 19:14:54
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Andrzej Kłos pisze:
> [...]

    tu poniżej pisałem ja

    > mBank, rachunek wspólny, dwie imienne karty debetowe, dostęp przez net,
    > historia transakcji dla każdej karty oddzielnie, co jeszcze potrzeba?

    i jedna uwaga, w historii osobne dla współwłaścicieli rekordy tylko dla
    bankomatu/sklepu (dla działania kartą), czyli nie można rozróżnić, kto
    wysłał przelew, ponieważ każdy współwłaściciel może wysłać przelew w
    swoim imieniu jak i w imieniu "wspólnika". Czyli odrobina zaufania musi
    być. No ale jak konto wspólne to ta odrobina zaufania może być.

    I mała uwaga w sprawie bezpieczeństwa: można włączyć opcję mBilans i
    mieć o godz. 1:00 na eKoncie, do którego podpięte są obie karty, dowolną
    zdefiniowaną wcześniej kwotę >= 1000 zł, warunek: eKonto powiązane jest
    z eMaxem, na którym jest więcej, niż ta ustawiona kwota progowa.

    + współposiadacze: osoby obce
    - oprocentowanie: zerowe
    + funkcjonalność netowa: idealnie minimalistyczna

    andy_nek