  • 11. Data: 2004-01-06 22:50:25
    Temat: Re: rach. internetowy dla 16 latka
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btfcpn$sv6$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > No a jak, ja już taki jestem. Będę grzebał aż wygrzebię. To jak ta
    > kura co wygrzebała teściową w ogródku. :-)

    A to nie znam. Nie mam ogródka.
    Ani kury ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-01-06 23:06:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to nie znam. Nie mam ogródka.
    > Ani kury ;)

    Kowalski idzie do więzienia.

    - Janeeek, a za co cię to wsadzili?
    - za kurę
    - no jak to za kurę ?
    - no po prostu za kurę, grzebała cholera i wygrzebała teściową z ogródka

    :-)
    czy jakoś tak to szło :-)

    PS a o polarze zapomnij ;-P

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-01-07 06:47:36
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btff1r$15g$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > :-)
    > czy jakoś tak to szło :-)
    :)))

    > PS a o polarze zapomnij ;-P

    :(
    a Ty juz masz dostep do wynikow?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-01-07 06:57:45
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btga29$2d1$...@t...icpnet.pl,
    RobertS u...@o...pl:

    > a Ty juz masz dostep do wynikow?

    Juz widze - gratuluje!!!

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-01-07 10:58:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Juz widze - gratuluje!!!

    Dzienkujem. :-)

  • 16. Data: 2004-01-07 12:21:12
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/6/2004 8:43 PM, RomekFX wrote:
    > Witam,
    >
    > Moj syn korzysta w tej chwili z rachunku w Inteligo. Rach. jest OK, ale
    > oplata miesieczna 5,-zl dla czlowieka niepracujacego nie jest mile widziana.
    > Ktory z bankow online jest dostepny dla 16 latka i jednoczesnie nie pobiera
    > oplat za prowadzenie i najlepiej rowniez za przelewy.

    Jeżeli interesuje Cię zmiana banku, to DB PBC jest dla osoby małoletniej
    bezpłatne, ale nie jest to konto czysto interentowe, ze wszystkimi
    plusami i minusami tego faktu.

    Pzdr: Catbert

  • 17. Data: 2004-01-07 16:18:09
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "RomekFX" <R...@S...net> napisał w wiadomości
> [...]
    pobiera
    > oplat za prowadzenie i najlepiej rowniez za przelewy.

    Zaledwie kilka dni temu padło tu takie samo pytanie. Było ściągnąć
    więcej postów i poczytać.
    Multibank nie pobiera opłaty za prowadzenie Multikonta
    młodzieżowego, jeśli dorosły pełnomocnik do niego ma Multikonto my.
    Operacja jednak może kosztować 15 zł opłaty skarbowej, jeśli pełnomocnik
    nie jest osobą spokrewnioną z młodzieżą. Cała reszta (standardowego
    zakresu usług) jak w dorosłym Multikoncie jest bezpłatna. Odsetki na
    rachunku oszczędnościowym do Multikonta młodzieżowego są wyższe niż na
    rach. oszcz. do dorosłego multikonta.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 18. Data: 2004-01-07 21:39:18
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    RobertS napisal/a:

    > :(
    > a Ty juz masz dostep do wynikow?

    Panowie mówicie o tym:
    http://www.promocjavisa.pl/promocjavisa/ ?

    jeżeli tak to gdzie można zobaczyć wyniki (a jeżeli nie to też :))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 19. Data: 2004-01-07 21:41:22