  • 1. Data: 2004-01-23 15:44:56
    Temat: punkt kasowy - zasady działania
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie do osób obeznanych z zasadami działania takich punktów.

    Są punkty w których można opłacać rachunki i nie są to punkty banków a
    prywatnych firm.

    Na jakich zasadach działają takie punkty?

    Klient płaci za mieszkanie, dostaje kwitek z pieczątką punktu.
    Punkt przekazuje pieniądze na konto spółdzielni, ale wpłacającym jest wtedy
    chyba punkt kasowy?

    więc jak wygląda reklamacja, gdy spółdzielnia kwestionuje wpłatę. Klient ma
    dowód wpłaty w punkcie kasowym a nie w banku czy na poczcie.

    Chyba że czegoś nie wiem.

    pomóżcie.

  • 2. Data: 2004-01-27 18:20:11
    Temat: Re: punkt kasowy - zasady działania
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "tatko1971" <t...@p...onet.pl> writes:

    > więc jak wygląda reklamacja, gdy spółdzielnia kwestionuje wpłatę. Klient ma
    > dowód wpłaty w punkcie kasowym a nie w banku czy na poczcie.

    Nie stanowi to specjalnej roznicy - klient musi wtedy skladac reklamacje
    w punkcie kasowym, a nie w banku lub na poczcie.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 3. Data: 2004-01-27 20:32:54
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Klient płaci za mieszkanie, dostaje kwitek z pieczątką punktu.
    > Punkt przekazuje pieniądze na konto spółdzielni, ale wpłacającym jest

    punkt kasowy jako firma prywatna - wplacajaca forse usera w swoim imieniu to
    jakies nieporozumienie
    cos takiego nie moze istniec (no chociaz nic mnie juz nie zdziwi)
    mam nadzieje ze mowisz o tzw ajencji/agencji, czyli osoba (lub firma)
    dzialajaca w imieniu jakiego banku lub poczty
    niewyobrazam sobie, anby dzialanie takiej ajencji z punktu widzenia
    klienta - wygladala inaczej niz w banku, czyli ajencja pobiera pieniadze - i
    juz w spoldzielni (skoro padl taki przyklad) widoczny jest jako wplacajacy
    kowalski ktory wplacil forse - zgodnie z ty jak wypelnil kwitek wplaty
    zarokiem takiej ajencji jest czesc prowizji, ktora placi sie przy placeniu
    za przekaz pieniedzy

  • 4. Data: 2004-01-30 01:42:22
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004 21:32:54 +0100, "krab" <_...@k...pl> wrote:

    >punkt kasowy jako firma prywatna - wplacajaca forse usera w swoim imieniu to
    >jakies nieporozumienie
    >cos takiego nie moze istniec (no chociaz nic mnie juz nie zdziwi)

    A dlaczego nie? A możliwość płacenia rachunków w markiecie (Geant?)
    nie istnieje? A banki nie są prywatne (no, jeden nie jest :-)?

    --
    Jarek Andrzejewski