  • 1. Data: 2002-06-08 07:56:33
    Temat: przlew Citi-mBank
    Od: "MaG" <a...@p...onet.pl>

    witam serdecznie wszystkich i mam pytanie: jak dlugo idzie przelew z Citi do
    mBanku?
    pozdrowienia
    MaG

  • 2. Data: 2002-06-08 08:08:43
    Temat: Re: przlew Citi-mBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > witam serdecznie wszystkich i mam pytanie: jak dlugo idzie przelew z Citi
    do
    > mBanku?

    Zalerzy o ktorej godzinie zloony, do 72 godzin, w praktyce jeden dzien ;)

  • 3. Data: 2002-06-08 08:09:35
    Od: "MaG" <a...@p...onet.pl>

    > Zalerzy o ktorej godzinie zloony, do 72 godzin, w praktyce jeden dzien ;)

    wielkie dzieki za odpowiedz
    pozdrowienia!

  • 4. Data: 2002-06-08 16:27:07
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    MaG <a...@p...onet.pl> wrote:
    > witam serdecznie wszystkich i mam pytanie: jak dlugo idzie przelew z Citi do
    > mBanku?

    Od sesji nadawczej CITI do sesji odbiorczej mBanku.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-06-08 17:55:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 08, 2002 at 04:27:07PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > Od sesji nadawczej CITI do sesji odbiorczej mBanku.

    A nie przypadkiem do zaksiegowania w mbanku?

    --

    --w