  • 1. Data: 2003-04-02 12:58:38
    Temat: przewalutowanie EUR>CHR
    Od: raz2ras <r...@p...onet.pl>

    Czy jest sens przewalutowania kredytu hipotecznego z euro na franki
    szwajcarskie. W jaki sposób jest to przeliczane? Czy jest w tej
    operacji brany pod uwagę kurs złotówki?
    Czy jest jakiś rozsądny sposób na kredyt w euro przy obecnej sytuacji
    w kraju i słabej złotówce?

  • 2. Data: 2003-04-02 13:11:48
    Temat: Re: przewalutowanie EUR>CHR
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "raz2ras" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy jest sens przewalutowania kredytu hipotecznego z euro na franki
    > szwajcarskie.

    nie

    > W jaki sposób jest to przeliczane? Czy jest w tej
    > operacji brany pod uwagę kurs złotówki?

    ewentualnie tak

    > Czy jest jakiś rozsądny sposób na kredyt w euro przy obecnej sytuacji
    > w kraju i słabej złotówce?

    nie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-02 20:14:25
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > operacji brany pod uwagę kurs złotówki?
    > Czy jest jakiś rozsądny sposób na kredyt w euro przy obecnej sytuacji

    1. Z reguły z EURO na PLN po kursie sprzedaży i następnie z PLN na CHF po
    kursie kupna. Wyjdziesz na tym jak "Zabłocki na mydle".
    2. Teraz nie radzę nic robić. Jak tylko trochę się złotówka umocni radzę szybko
    przejść na PLN.

    Tensor1.

  • 4. Data: 2003-04-03 13:51:05
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > 2. Teraz nie radzę nic robić. Jak tylko trochę się złotówka umocni radzę szybko
    > przejść na PLN.

    A w ktorym to banku mozna to zrobic ,,szybko'' ?

    Jesli ktos chce przewalutowywac to i tak jest to loteria wlasnie z powodu tempa
    przewalutowywania w bankach. Jak sie to postanowilo zrobic, to trzeba to zrobic
    i juz. I nie przeliczac codzien w ta i z powrotem, zeby sie martwic ze moglem
    zarobic niechby nawet duzo. bo moglem. dzis to wiem. a gdybym nie przewalutowal
    wtedy, to moze dzis kurs by byl nie korzystniejszy, a mniej korzystny.
    A moze dzis myslalbym ze jeszcze chwile poczekam, bo tred wydaje sie stabilny?
    itd.

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2003-04-03 14:15:22
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Roman Kubik napisał:

> [...]
    > A moze dzis myslalbym ze jeszcze chwile poczekam, bo tred wydaje sie stabilny?

    Po prostu radze nie brac kredytow w walutach. Moze czlowiek troche
    oszczedzi, ale i tak wyda to potem z nawiazka na leczenie nerwow. :-P

    Bartol