  • 11. Data: 2002-08-20 22:52:53
    Temat: Re: przemyslenia-ROR
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > dobra multibank przejrzalem teraz, ale troche mniej bankomatow niz INg ,
    > oplaty mniejsze to racja

    To zalezy gdzie ;) W sumie Euronetow jest dosc sporo.
    Ale wada Multibanku - to mala ilosc placowek. BZWBK mam pod nosem (i
    korzystam z tego ;)

  • 12. Data: 2002-08-20 22:57:08
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    no ja na razie chce 206 , a potem taki duuuzy tez podobny do coupe tylko
    limuzynka
    aha no i jestem w OFE NN i ten lew fajny jest

    kazow

  • 13. Data: 2002-08-20 22:57:39
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    no ja mam ing i bph pod nosem :)

    kazow

  • 14. Data: 2002-08-20 23:24:31
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "kazow" <o...@l...com> napisał w wiadomości
    > no ja mam ing i bph pod nosem :)

    To co cię obchodzą inne, w tym Multibank ???:-)
    Jak skończysz studia (może niebawem) i znajdziesz dobrą pracę BSK będzie
    jak znalazł.:-)
    Za 20 zł miesięcznej opłaty, wszystkie bankomaty i wiele innych usług darmo.

    O PKO BP słyszałeś dużo złego.
    Ale ja uważam, że ten bank wykonał największą poprawę na plus ze starych
    banków.
    I osobiście go lubię bardziej od BSK.

  • 15. Data: 2002-08-21 11:42:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > no ja na razie chce 206 , a potem taki duuuzy tez podobny do coupe tylko
    > limuzynka

    607 :-))))
    Auto - marzenie :-) - ale to jeszcze nie w tym roku ;-)

    Ja tak mysle sobie ze ING nie jest wcale taki zly, zreszta
    potestuje next month wiec sam zobacze - no i maja urocza
    VE z tym kwiatkiem zoltym :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2002-08-21 14:23:43
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    Wlasnie - 607 , marzenie i to calkiem przyjemne, tak fajnie parkuje prawie
    pod oknem , tylko ze nie moj :(

    a ten kwiatek na VE podoba sie mojej dziewczynie bardzo , stad sprawa jasna
    chyba, nie?

    kazow

  • 17. Data: 2002-08-21 14:48:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a ten kwiatek na VE podoba sie mojej dziewczynie bardzo , stad sprawa
    jasna
    > chyba, nie?

    No nie.. Bo brales pod uwage prowadzenie, cene przelewo itp itd - a nic nie
    mowiles o Lwie czy ladnych kwaitkach..

  • 18. Data: 2002-08-21 15:10:04
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    no to chyba czysty subiektywizm moj sie objawia :)

    kazow

  • 19. Data: 2002-08-22 20:07:00
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    kazow wrote:

    > no ja mam ing i bph pod nosem :)

    byc moze korzystamy z tego samego oddzialu :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!