  • 1. Data: 2014-12-10 11:12:07
    Temat: przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    Mam pytanie, czy mogę jakoś zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyłać do
    nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji? Jeśli
    tak, to jak to zrobic?

  • 2. Data: 2014-12-10 11:36:35
    Temat: Re: przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "MARIUSZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy mogę jakoś zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyłać do
    > nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji?
    > Jeśli tak, to jak to zrobic?

    W starym interfejsie nie było z tym żadnego problemu. A do nowego pierwszy
    raz zajrzałem wczoraj (wyłączyli mi stary).
    Czyżby w nowym był z tym jakiś problem?
    P.G.

  • 3. Data: 2014-12-10 11:45:31
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 11:12:10 UTC+1 użytkownik MARIUSZ napisał:
    > Mam pytanie, czy mogę jakoś zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyłać do
    > nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji? Jeśli
    > tak, to jak to zrobic?

    Przy definiowaniu odbiorcy musisz zaznaczyc ptaszek przy slowie "Zaufany" (prawy
    dolny rog).
    Definicje potwierdzasz kodem, pozniejsze przelewy juz kodu nie potrzebuja

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2014-12-10 11:46:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 11:36:35 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > W starym interfejsie nie było z tym żadnego problemu. A do nowego
    > pierwszy raz zajrzałem wczoraj (wyłączyli mi stary).
    > Czyżby w nowym był z tym jakiś problem?

    Nie ma problemu. Przy definiowaniu rachunku odbiorcy trzeba wstawić
    "ptaszka" w polu "zaufany"

  • 5. Data: 2014-12-10 11:48:36
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ls" napisał w wiadomości

    Przy definiowaniu odbiorcy musisz zaznaczyc ptaszek przy slowie "Zaufany"
    (prawy dolny rog).
    Definicje potwierdzasz kodem, pozniejsze przelewy juz kodu nie potrzebuja

    a jeśli już mam sporo odbiorców aktualnie istniejących to czy mogę przez
    edycje? Czy tylko pozostaje, usunąć i na nowo założyć?

  • 6. Data: 2014-12-10 12:46:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-12-10 11:48, *MARIUSZ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > a jeśli już mam sporo odbiorców aktualnie istniejących to czy mogę przez
    > edycje? Czy tylko pozostaje, usunąć i na nowo założyć?

    Można - aż tak trudno kliknąć?
    Sam nie wiedziałem jak, ale po przeczytaniu Twojego pytania wszedłem na
    konto i okazało się to całkiem proste i intuicyjne.
    Kliknąłem na odbiorców zdefiniowanych, potem na jakiegoś odbiorcę z
    listy po lewej. Po wyświetleniu danych tego odbiorcy na dole masz
    rachunek - rozwijasz go, edytuj i zaznaczasz go jako zaufanego - potem
    zatwierdzenie sms i gotowe.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2014-12-10 14:57:02
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 12:48:19 UTC+1 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Sam nie wiedziałem jak, ale po przeczytaniu Twojego pytania wszedłem na
    > konto i okazało się to całkiem proste i intuicyjne.

    Proste i intuicyjne to byłoby/było wtedy, gdy miałbyś/miełeś do zaptaszenia opcję
    "czy potwierdzać przelew hasłem SMS/TAN". Odbiorca "zaufany", hm..., czy ja ufam
    wodociągom czy nie? Gdzie tu intuicja...

    Stefan Jaziński

  • 8. Data: 2014-12-10 15:33:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-12-10 14:57, *stejaz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Proste i intuicyjne to byłoby/było wtedy, gdy miałbyś/miełeś do zaptaszenia opcję
    "czy potwierdzać przelew hasłem SMS/TAN". Odbiorca "zaufany", hm..., czy ja ufam
    wodociągom czy nie? Gdzie tu intuicja...

    Zaraz obok w postaci znaku zapytania.
    Jestem po wrażeniem tego wyciskacza łez z kilku wątków o mBanku. Też
    wolałem stary interfejs, ale nowy w niczym gorszy nie jest (po
    wyłączeniu animacji ;) ).
    Dramatyzujecie - w skrócie.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 9. Data: 2014-12-10 15:53:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    >zaptaszenia opcję "czy potwierdzać przelew hasłem SMS/TAN". Odbiorca
    >"zaufany", hm..., czy ja ufam wodociągom czy nie? Gdzie tu

    Czy w starej wersji nie nazywało sie to tak samo ?
    Nie przesadzajmy z zarzutami.

    Patrze sobie na inteligo dla porownania ... gdzie sa odbiorcy
    zdefiniowani ?
    Szukam, szukam ... chyba nie ma, sa przelewy zdefiniowane.
    I tylko gdzies pod pytajnikiem "zdefiniowane przelewu umozliwia
    uzywanie bez kodu".

    A jakos inteligo nie sprawialo klopotow w obsludze :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-12-10 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czy w starej wersji nie nazywało sie to tak samo ?

    Z tego co pamietam - w starym zdefinowane byly by default bez sms - aby
    bylo potwierdzenie - trzeba bylo zaptaszkowac opcje "potwierdzenie sms".