  • 1. Data: 2008-10-23 16:13:13
    Temat: przelew zagran. mBank -> Austria
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ma ktoś pojęcia ile wyniosą ogólne koszty przelewu na konto austriackie o IBAN
    AT871400098210899456 ? Cholera wie co to za bank :)

  • 2. Data: 2008-10-23 16:25:23
    Temat: Re: przelew zagran. mBank -> Austria
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Oct 2008 18:13:13 +0200, w
    <5...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Ma ktoś pojęcia ile wyniosą ogólne koszty przelewu na konto austriackie o IBAN
    > AT871400098210899456 ? Cholera wie co to za bank :)

    Znalazłem bank: BAWAG P.S.K AG

    Ile mBank może wziąć +/i od nadawcy pokrywającego wszystkie koszty?
    Jakoś sensownie to wysyła bez pośrednictwa drogich korespondentów?

  • 3. Data: 2008-10-23 16:31:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ma ktoś pojęcia ile wyniosą ogólne koszty przelewu na konto
    > austriackie o IBAN AT871400098210899456 ? Cholera wie co to za bank :)

    IMHO - 5 zł, jeżeli jest w euro, wykonany jako SEPA

  • 4. Data: 2008-10-23 17:16:30
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Przypuszczam, że autor wątku nie wie co to SEPA... jak pisze o
    korespondentach i kosztach..

  • 5. Data: 2008-10-23 18:06:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > IMHO - 5 zł, jeżeli jest w euro, wykonany jako SEPA

    nie napisał w jakiej walucie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-10-23 18:47:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Oct 2008 20:06:00 +0200, w <gdqeef$2utk$1@opal.icpnet.pl>, RobertS
    <b...@x...pl> napisał(-a):

    > nie napisał w jakiej walucie...

    zł --> Euro

  • 7. Data: 2008-10-26 11:04:28
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > zł --> Euro

    w mBanku przelew SEPA zrobisz tylko z konta walutowego euro.
    Otwórz takie na mLinii, zrób na nie przelew wewnętrzny z eKonta, a potem
    przelew SEPA.

  • 8. Data: 2008-10-27 15:21:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Oct 2008 12:04:28 +0100, w <ge1jav$nns$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał(-a):

    > w mBanku przelew SEPA zrobisz tylko z konta walutowego euro.
    > Otwórz takie na mLinii, zrób na nie przelew wewnętrzny z eKonta, a potem
    > przelew SEPA.

    O, dzięki za radę. Mam takie konto w Multibanku.

    Za przewalutowanie przy przelewie na to konto zapłacę tak samo jak przy
    przelewie zagranicznym z ekonta, tylko prowizja mniejsza?

    Przy przelewie SEPA widzę, że koszty pokrywa Zleceniodawca i Odbiorca (bez
    możliwości zmiany). Więc czy Odbiorca dostanie coś mniej niż zlecę??

    Jest teoretycznie link pomoc SEPA w multi, ale nieaktywny :/

  • 9. Data: 2008-10-27 17:20:16

    Zleciłem przelew na konto Euro, w jedną stronę Euro sprzedali za 3,90; w drugą
    kupili za 3,77. Mogło by być lepiej, ale i gorzej -- kurs wyszedł identyczny
    jak w kantorze.