    From: krupex <k...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew z zagranicy (za aukcje) jak to wyglÄ?da?
    Date: Wed, 09 Nov 2005 18:33:29 +0100

    Glenn napisał(a):

    > Jeżeli jako sposób zapłaty za aukcję podałeś przelew to to załatwi sprawę.
    > Dopilnuj tylko żeby kontrahent pokrył koszty przelewu bo nie dostaniesz
    > wszystkich pieniędzy :-) Przy okazji - dopiero teraz zainteresowałeś się
    > sposobem rozliczenia? Cokolwiek to dziwne.

    W sposobie zapłaty podałem przelew i płatność przy odbiorze - To błąd
    numer jeden. Wysłałem do ludka maila że preferuje wpłate na konto.
    Poza tym nie wziąłem pod uwagę że może kupić ktoś z zagranicy:
    dotychczas sprzedawałem tylko na allegro.

    Teraz pytanko: koszty przelewu? Czy wiadomo ile wogóle mogą wynieść dla
    podanych ponizej wartosci?
    Wartość towaru 460zł (ok 78 funtów)
    Koszt wysyłki nie biorąc pod uwage pobrania 80 zł (ok 14 funtów)

    trochę sie obawiam, bo gostek jest na eBay-u raczej swiezakiem.

    pozdr
    Krzysztof