  • Data: 2017-01-24 17:15:10
    Temat: Re: przelew do niemiec
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jer" napisał w wiadomości grup
    >Podepnę się pod temat.
    >Czy warto płacić za przelew z konta ekonto w PLN za przelewy na konto
    >zagraniczne w Euro, gdzie kurs sprzedaży na dzień dzisiejszy jest w
    >Mbank 4,5 PLN?

    Za przelew jak za przelew - tu placisz za przewalutowanie.

    >Mam tez do wysłania przelew na konto zagraniczne w UE w Euro i
    >doktoryzuję się właśnie w kosztach takiego przelewu (jest to raczej
    >jednorazowy przypadek na rok).

    Koszt przelewu SEPA jest raczej nie warty doktoryzowania ... ale jak
    kwota duza, to chyba jednak lepiej zalozyc konto w euro (niekoniecznie
    w mbanku), wymienic za pomoca walutomatu, cinkciarza, alior kantor
    itp, i przelac dopiero euro ...

    J.