  • Data: 2005-01-30 13:17:59
    Temat: Re: przelew
    Od: "szastox" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:ctiav7$5sh$1@inews.gazeta.pl...

    > Juz to robie. Bandyctwem jest zastanawianie sie, czy oddac komus to co
    > jego, czy moze jednak nie i skorzystanie z okazji.

    w ktorym miejscu napisalem ze zastanawiam sie nad tym czy oddac czy nie?!
    napisalem o WYDAWANIU a nie oddawaniu, jesli nie widzisz roznicy to w ogole
    nie powinienes sie odzywac...

    > Bardziej obrazowo. Idziesz sobie chodnikiem. Przed Toba idzie jakis
    > klient. Nagle wypada mu portfel. Gruby. Jedynym wlasciwym zalatwieniem
    > sprawy jest podniesienie portfela i zwrocenie go wlascicielowi. Kazdy
    > inny przyadek typu "a moze sprawdze co tam ma ciekawego", "a moze wezme
    > troche kasy, bo mi sie nalezy znalezne", "a moze nie oddam, bo tam jest
    > 100 tys. i moze nie ma swiadkow" to bandyctwo. Tak po prostu.

    jak juz wczesniej napisalem masz problem z nadinterpretacja - nie wymyslaj
    jakiejs historii o wypadajacym portfelu bo nijak ma sie to do WYDAWANIA
    nieswoich pieniedzy

    > Tylko dlaczego ja musze tutaj tlumaczyc oczywistosci? To przeciez nie
    > jest pl.resocjalizacja ani pl.wychowanie.

    czytaj ze zrozumieniem to niczego nie bedziesz musial tlumaczyc

    --
    szastox