  • 31. Data: 2002-11-23 15:25:57
    Temat: Re: procedura GTFI obligacje
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aro6jp$v14$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
    > In news:1q3zoi96ud5rq.zmw3gazzheli.dlg@40tude.net, m@rkop wrote:

    > PS. popraw sobie kodowanie, bo masz "iso-8859-13"

    sorki, ja tez tak wyslalem - nie wiedzialem, ze sie odziedziczy po poscie,
    na ktory odpowiadalem

  • 32. Data: 2002-11-23 15:29:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1q3zoi96ud5rq.zmw3gazzheli.dlg@40tude.net, m@rkop wrote:
    > On Sat, 23 Nov 2002 08:17:42 +0100, Robert wrote:

    > Z moich obliczen wynika, ze bardziej sie oplaca zaplacic podatek i
    > przejsc do TFI, dlatego zerwalem 2 letnia w Lukasie i przechodze do
    > Unikorony.

    No cóż, nie życzę Ci, żebyś żałował.
    A na ile oszacowałeś zwrot z funduszu UniKorony za przyszły rok? Który to
    fundusz, obligacji pewnie?

    > Ale gdyby zainwestowali w TFI zyskaliby o wiele wiecej.

    Za miniony rok tak. Za przyszły - hmmm.... Ja zrobiłem i jedno i drugie -
    polowe wlasnie w UniKorone Obligacji, pozostałą polowe (po polowie) Lukas i
    mBank.

  • 33. Data: 2002-11-23 15:50:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aro4j9$9e2$1@news.tpi.pl, TomekD wrote:

    > Na money.pl można porównać na wykresie wyniki TFI ale przy założeniu
    > inwestycji 12,6,3,1 miesiąc temu. Nigdzie jednak nie znalazałem
    > możliwości porównania wyników 'dzień po dniu' z przeliczeniem zmiany
    > wartości od dnia zakupu do dziś na % na rok. Czyli coś na kształt
    > chyba: dzis wartość/ {[(dzis wartość-data zakupu wartość)/365 ]*365}
    > Może wiecie czy gdzieś jednak coś takiego jest ?

    Nie wiem, czy idealnie to co chcesz, ale dosc konfigurowalne wykresy sa
    przykladowo:

    http://biznes.interia.pl/wykresy/index.html?wlid=667
    &porow=&rdz=0&wsk=1&okre
    sy=210&rn=2&typ=2&skala=0&srednia=1

    i zmieniasz liczbe okresow na dole.
    Zobacz tez:

    http://www.bankier.pl/narzedzia/ispag/index.html?zro
    dlo=fundusze&tool_id=55&
    podmiot=UniKorona%20Obligacje

    mozesz wskazywac myszką na fragmenty wykresu - applet w Javie

  • 34. Data: 2002-11-23 16:33:51
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > No cóż, nie życzę Ci, żebyś żałował.
    > A na ile oszacowałeś zwrot z funduszu UniKorony za przyszły rok? Który to
    > fundusz, obligacji pewnie?

    zaciekawilo mnie to - choc nie jestem zainteresowany osobiscie ta sytuacja
    czas przyszly jest zbyt malo wiadomy by cokolwiek co sie powie mialo sens,
    ale :-))
    (nie chce mi sie tez specjalnie liczyc) cos trzeba zalozyc, wiec zalozylem:
    -tfi za rok da +7 za dwa lata da +5 (sredniorocznie)
    -bank za rok da +4 za dwa +3 :))
    -rok ubiegly w banku oceniam na oko okolo 9% (to dla podatku od zerwanej
    lokaty)

    wychodzi mi, ze zrywajac teraz lokate moze sie byc stratnym po roku max 1%
    (juz po zaplaceniu podatkow) ale juz po 2 latach jest sie minimum 1% do
    przodu
    wszystko jest kwestia zalozen - czyli wrozb, ale zerwanie lokaty moze nie
    byc glupim pomyslem

    O ile tez mozna wskazac tfi -ktore na pewniaka nie dadza zadowolenia, to
    jednak wszystkiego w 1 tfi chyba nie warto ladowac i jesli dobrze widze, to
    od 2 lat ing jest chyba najlepszy i jednoczesnie nie ma tak dziwacznie
    wygorowanych wymagan wzgledem wplat
    a pisze to ostatnie zdanie dlatego, ze jeden pan na infolinii gtfi mnie w
    sumie zadziwil stwierdzajac, ze jesli w jakims roku nie bedzie wplywu nowej
    forsy do funduszu w ilosci wymaganej (obecnie 2,5oo - nie wiadomo czy nie
    podniosa) to nastapi automatyczny wykup srodkow i zwrot kasy na rachunek
    bankowy - czyli rozwiazanie umowy :((( dlatego tez radze
    ostroznie//rozsadnie sie zastanawiajac :-) wybierac akurat ten fundusz

  • 35. Data: 2002-11-23 16:57:30
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Po ponownym przeanalizowaniu tabel przyznaję Ci rację. Należy mi się nagana,
    > a już szczególnie Glenn za przytakiwanie bez sprawdzenia ;)

    Mea culpa, czytałam to dość dawno i po prostu tak mi się zapamiętało. Powinnam była
    sprawdzić. Na szczęście grupa czuwa ;-))))

    > Niemniej mimo pomyłki pozostaje prawdą, że dla nas istotne są te ceny netto,
    > bo chyba wszyscy tutaj kupują przelewem bezpośrednio na rachunek GTFI.

    A tu sobie bezkarnie przytaknę ;-))))))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 36. Data: 2002-11-23 17:12:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aroame$m1t$1@news.tpi.pl, krab wrote:

> [...]
    > zwrot kasy na rachunek bankowy - czyli rozwiazanie umowy :((( dlatego
    > tez radze ostroznie//rozsadnie sie zastanawiajac :-)

    Chyba nieporozumienie - sadzac z prospektu emisyjnego
    http://www.gtfi.pl/publikacje/prospekt_os.pdf
    warunek ten dotyczy programu systematycznego oszczedzania.

  • 37. Data: 2002-11-23 17:31:52
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nieporozumienie - sadzac z prospektu emisyjnego
    > http://www.gtfi.pl/publikacje/prospekt_os.pdf
    > warunek ten dotyczy programu systematycznego oszczedzania.

    zapoznalem sie z nim - przytaczam tylko wypowiedz g-linka :=)

  • 38. Data: 2002-11-23 19:09:34
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Sat, 23 Nov 2002 16:29:02 +0100, Robert wrote:

    > No cóż, nie życzę Ci, żebyś żałował.

    Mam nadzieje, ze nie bede :)

    > A na ile oszacowałeś zwrot z funduszu UniKorony za przyszły rok?

    Mysle, ze okolica 10% nie bedzie wartoscia przesadzona

    >Który to fundusz, obligacji pewnie?

    Bingo :)

    > Za miniony rok tak. Za przyszły - hmmm.... Ja zrobiłem i jedno i drugie -
    > polowe wlasnie w UniKorone Obligacji, pozostałą polowe (po polowie) Lukas i
    > mBank.

    Tez tak zrobilem, lecz bylo to ING Obligacji i lokata w Lukasie.
    Zaluje, ze wszystkiego nie dalem do tfi, lecz w Lukasie mam (jeszcze)
    ekontoPro i nie chcialem za nie placic ;)
    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop