    From: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem ze splata kredytu studenckiego
    Date: Sun, 20 Mar 2005 12:19:03 +0100

    Tomek wrote:
    > Pani w obsłudze wytlumaczyla mi , ze musze miec konto do spłaty
    > kredytu i to mnie wkurzyło. Bo jej mówie zeby dała mi konto banku to bede robil
    > przelewy na konto a ona nie tylko musze miec wlasne konto w tym banku i tłumacz
    > jej jak koniu! a ona swoje i swoje.
    > W takim razie musze miec konto za 8,5 tylko do splaty.Głupota!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Pytanie: Da się to obejść?

    Przy braniu kredytu tez mnie namawiali na konto
    ale oczywiscie odmówiłem.
    Spłata rat to będą przelewy na podany przez nich
    rachunek, wiec dla Ciebie jest jakas nadzieja.
    Musisz przeglądnąć umowę, jeśli masz zwykłe konto
    a nie jakieś 'do kredytu' to może da sie go zamknąć
    tak jak kazde inne.

    pozdrawiam
    Ralf