  • Data: 2004-05-01 17:25:46
    Temat: Re: problem w mbanku !!
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krab wrote:
    > mam tez nadzieje, ze nie jest to (nie)świadome oczernianie ?! więc
    > bardzo prosze autorke o relacje - co zrobila i z jakim efektem
    > - Czy możesz nam też napisać o JAKĄ kwotę tu chodzi ?
    > - czy dokonałaś zapisu historii operacji na dysku ? na wypadek
    > matactwa ze strony banku ?

    Niestety autorka straciła zainteresowanie tym wątkiem.
    Np. nie napisała (chociaż została zapytana) jaki był tytuł tego przelewu. Na
    Allegro zwykle jest to login i/lub numer aukcji.
    Mogłaby również sprawdzić jakie były dane beneficjenta na przelewie i czy
    były to jej dane. W mBanku widać dane zleceniodawcy i to co wpisał jako dane
    odbiorcy.

    Bogdan B.