    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prawo bankowe a data przelewu
    Date: Thu, 11 Apr 2002 21:35:36 +0200

    Użytkownik "inkoguto"
    > Wystarczy, że z PKO BP wyszło ostatnim elixirem.
    > Nie miało powodu być przez City zaksięgowane w piątek w nocy, zrobili to
    > poniedziałek rano
    >
    > Ten mechanizm zaczyna funkcjonowac w coraz większej ilości banków

    jesli ten przelew byl w normalnym PKOBP w zleceniach stalych jako
    jednorazowy to prawie na pewno tak bylo, poniewaz bank specjalnie prosil o
    zmiane wyczytywanie zlecen stalych tak, zeby nie szly one pierwsza sesja
    tylko ostatnia.
    Nie wiem czy wczystkie oddzialy pkobp to stosuja ale kiedys banki tak
    klienta nie skubaly

    Za to moja kolezanka testowala ostatnio e-pko i dala przelew z cyklem
    dziennym od piatku do wtorku. I wiecie co e-pko zrobilo?
    obciazenia byly z datami: piatek, sobota niedziela, poniedzialek i wtorek
    moje inteligo dostalo pierwszy przelew w piatek, 3 nastepne w poniedzialek,
    i ostatni we wtorek
    Czyli jak klient chcial obciazenia to je ma ;-)) dobrze jednak ze przelew
    wychodzi RANO
    Pamietam z rok temu jak testowalem e-pko to w weekend nie przetwarzali i
    codzienne zlecenia robily sie codziennie w dni robocze
    *** blad ***