    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prawo bankowe a data przelewu
    Date: 11 Apr 2002 19:50:36 +0200

    > Może za późno pusciłeś ten przelew, był piątek, nie załapał się na sesję
    > Elixiru i doszedł dopiero w poniedziałek (następny dzień roboczy).

    Mozliwe, ze tak wlasnie bylo.
    Jest jeszcze jedna mozliwosc: AFAIK Citek ksieguje kase na rachunkach KK z
    opoznieniem, tzn. kasa juz jest w banku, ale jeszcze nie zostal uznany rachunek
    karty.
    Mozliwe, ze przy uznawaniu rachunku KK Citi przyjmuje date efektywna
    ksiegowania jako date otrzymania przelewu (i tak byc powinno), natomiast ktos
    nie dopatrzyl lub system juz zdazyl pobrac prowizje i jest problem z jej
    cofnieciem...

    pozdrawiam
    maksymilian