    From: "Rafal" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prawo bankowe a data przelewu
    Date: Thu, 11 Apr 2002 14:32:39 +0200

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a93i2v$k1i$1@korweta.task.gda.pl...

    > I jakie wnioski przed...ca może wyciągnąć ?
    > 1.Jak masz konto w pkobp i kartę w citi, to termin spłaty skraca się o
    tydzień
    > ;-))

    Pierdu, pierdu - od 5-ciu lat karta Citi jest spłacana z tego konta
    przelewem, zawsze przelew jest generowany ostatniego dnia wymagalności i
    problem wystąpił dopiero teraz. To co, 5 lat mogło działać bez zarzutu, a
    teraz się coś porąbało?

    > 2. Ja osobiście napisałbym pismo do citi, żeby mi anulowali opłatę, potem
    > poczekałbym na odpowiedź w której pewnie kazaliby Ci dostarczyć wspomniane
    > potwierdzenie przelewu. Nastepnym krokiem byłoby wysłanie pisma i
    dołączenie
    > dokumentacji dotychczas wysłanej w raz z odpowiedzią z citi (oczywiscie
    > dołączyłbym odpowiednie potwierdzenie z pkobp, że przelew wykonałem) w
    którym to
    > pismie rezygnowałbym z usług citi i tej karty.

    Tak mam zamiar zrobić, z wyłaczeniem tego ostatniego. Jak na razie jestem z
    Citi zadowolony i nie zamierzam rezygnować tylko z powodu tego jednego
    incydentu (niezależnie id ich decyzji)

    > 3. Wyrobiłbym sobie kk innego banku.
    > Całość kosztowałaby mnie 49+11=60zł (bo nie wierzę, żeby sobie odpuścili)
    > wiele zadowolenia ;-))) z uwolnienia się od citi.

    No jeśli masz jakąściti-fobię to cóż, Twój problem

    > Oczywiście istnieje też mozliwość rezygnacji z pkobp w punkcie
    drugim-wychodzi
    > to taniej, ale ponieważ piszę za siebie, to ja zrobiłbym tak jak wcześniej
    > napisałem.

    Problemem nie jest to 49zł (zresztą chyba Citi z tylko miesiecznej prowizji
    od Visy za moje operacje - regularnie powyżej kilku tyś zł- ma dużo więcej,
    wiec jeśli ktokolwiek potrafi tam liczyć to darowałby sobie te 49zł bylebym
    się nie wyniósł od nich), chodzi mi jedynie o zasadę - gdzie u diabła była
    kasa przez te 3 dni?