  • Data: 2002-11-18 07:44:39
    Temat: Re: "prawdziwa" KK
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-11-17 22:28, Użytkownik MK napisał:
    > Wyobraz sobie, ze w Polsce tez sie trafiaja promocje, a wtedy udaje sie
    > zaoszczedzic nawet wiecej niz 1% ;). Example:
    > http://195.150.102.222/citibank/

    Tak mego kolegę od razu zapytałem, czy to promocja na ściągnięcie
    klientów, ale ma już tę kartę ponad trzy lata, wynika, że to normalna
    praktyka.

    Swoją drogą to jest chyba lepszy sposób zachęcania ludzi do korzystania
    z kart niż możliwość wzięcia udziału w losowaniu wycieczki dla 2 osób na
    Karaiby. Więcej płacisz, więcej zyskujesz. Tak, jak podatek drogowy w
    cenie paliwa, więcej jeździsz, więcej "niszczysz" drogi, więcej płacisz.

    andy