eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[prasa] On placil moja karta! › Re: [prasa] On placil moja karta!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!news.astercity.net!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.vectranet.pl
    !news.npnet.org!not-for-mail
    From: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [prasa] On placil moja karta!
    Date: Fri, 19 Dec 2003 13:15:05 +0100
    Organization: npnet.org
    Lines: 25
    Message-ID: <brupnn$ir9$1@wulkan.npnet.org>
    References: <bru82k$1j0$1@atlantis.news.tpi.pl> <bruaa4$4cs$1@inews.gazeta.pl>
    <bruh70$peo$1@atlantis.news.tpi.pl> <brup6e$322$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "[NOSPAM]gideon"@npnet.org
    NNTP-Posting-Host: prox.gdansk.sprint.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: wulkan.npnet.org 1071835704 19305 195.245.226.214 (19 Dec 2003 12:08:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...org
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Dec 2003 12:08:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.0) Gecko/20020530
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <brup6e$322$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:274431
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie ma sie co dziwic sprzedawcom, przeciez statystycznie oburzony klient
    > zrobi awanture gdy zostanie poproszony o dokument tozsamosci, zrobi sie
    > zamieszanie, kolejka, a biedny sprzedawca straci prace.

    tru

    > IMHO to do bankow nalezy ruch w strone poprawy bezpieczenstwa transakcji.

    a ja sadze ze nie tylko do bankow, bo zauwaz ze sam napisales iz :
    oburzony klient zrobi awanture, nie myslac o tym, iz sprzedawca dziala w
    jego interesie. Taki klient powinien sie cieszyc iz czujny
    sprzedawca/kasier dba o jego interesy. Ale niestety wiekszosc polakow
    lubi sie powyzywac na kasierach/sprzedawcach, przelewajac na nich swoje
    frustracje. Wiec mysle ze dopuki nie zmieni sie troszke podejscie ludzi
    do spraw zwiazanych z bezpieczenstwem, doputy wszystkie szkolenia beda
    tylko napedzaly fikcyjne przeswiadczenie bankow, iz ktokolwiek jest
    szkolony do wlasciwej obslugi kart.

    --
    GideoN

    ------------------------------------------
    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie
    ------------------------------------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1