  • Data: 2003-12-19 07:50:16
    Temat: Re: [prasa] On placil moja karta!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bru82k$1j0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    031219/WEEKEND/31218010

    > GP

    To poważne uchybienie

    Renata Gawkowska, rzecznik prasowy PolCardu, firmy obsługującej system kart
    kredytowych w naszym kraju.
    - Osoby obsługujące urządzenia do akceptacji kart przechodzą specjalne
    szkolenia i powinny zauważyć, jeśli podpis złożony przez klienta różni od
    widniejącego na karcie. Jeśli sprzedawcy zaniedbują swoje obowiązki, np. nie
    dostrzegą, choć powinni różnicy, ryzykują, że w przypadku reklamacji,
    zostaną obciążone kwotą zakwestionowanej transakcji.

    ta....jak wlaczyc terminal.

    ---