  • Data: 2003-12-19 09:42:34
    Temat: Re: [prasa] On placil moja karta!
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    031219/WEEKEND/31218010

    > To poważne uchybienie
    >
    > Renata Gawkowska, rzecznik prasowy PolCardu, firmy obsługującej
    system kart
    > kredytowych w naszym kraju.
    > - Osoby obsługujące urządzenia do akceptacji kart przechodzą
    specjalne
    > szkolenia

    Podczas tych szkoleń zwracamy szczególnie
    uwagę na to, żeby:
    1. karty w ogóle nie oglądać, i nie sprawdzać czy jest podpisana
    2. natychmiast po przeciągnięciu przez terminal oddać kartę klientowi
    3. natychmiast po autoryzacji potwierdzić
    transakcję (Broń Boże nie sprawdzać podpisu, bo
    jeszcze się skomplikuje transakcja)
    4. uśmiechać się cały czas