  • 1. Data: 2003-03-19 10:08:55
    Temat: powietrze
    Od: z...@p...onet.pl

    Ludzie narzekacie na dlugie kolejki w bankach i na to ze tracicie przez nie
    swoj cenny czas. Wczoraj bylem w banku 2 stanowiska obslugi klienta i dwie
    kasy, kolejka w banku wynosila 1 ludz i tym ludziem bylem ja. :-) Niestety
    zalatwienie sprawy trwalo 10 min z czego 8 to oczekiwanie az Pani przestanie
    stemplowac jakies druki i raczy zauwazyc klienta :-).
    Jestem bardzo czesto w roznych bankach i to mnie spotkalo 1 raz pusty bank
    kolejki brak ale czekaj kliencie.

  • 2. Data: 2003-03-19 11:50:18
    Temat: Re: powietrze
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>
> [...]
    przestanie
    > stemplowac jakies druki i raczy zauwazyc klienta :-).

    pochwal ten bank z nazwy - za pracowitosc :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-19 12:52:39
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Wed, 19 Mar 2003 12:50:18 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(a*):

    > przestanie
    > pochwal ten bank z nazwy - za pracowitosc :-)
    Z własnego doświadczenia obstawiam PKO BP :)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2003-03-19 15:11:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Z własnego doświadczenia obstawiam PKO BP :)

    BZWBK ma tak samo :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-19 23:13:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > BZWBK ma tak samo :)

    W moim oddziale nigdy :-) Bywa nieraz ze stanowisk duzo a ludzi przy nich
    malo (wtedy sie wkurzam) ale zeby siedizec przy stanowisku i stemplowac
    to sie nie zdarza :-)

    Za to podobna sytuacje mialem w KB (III Odz. Poznan - ul Garbary ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-03-20 08:24:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > W moim oddziale nigdy :-)

    Eee u mnie na porzadku dziennym - moze nie stemplowamie ale wprowadzanie
    danych jak najbardziej ;)

    Ale IMHO wszystko zalezy od siedzacych humanoidow a nie banku :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-20 11:55:25
    Od: z...@p...onet.pl

    Zgadza sie ze to zalezy od ludzi a nie od tego ze to PKO :-) ale ja wlasnie
    przez ta Pania ktora to robi notorycznie zabralem swoje pieniadze z tego banku.
    Zalozylem tam konto bo mialem blisko i Panie byly mile ale obsluga sie
    zmienila. Kiedys pytalem ja o kredyt hipoteczny ale na moje
    szczescie/nieszczescie za mna stala jej kolezanka wiec odpowiedzi byly
    krotkie :-) i wyczer sorry wyrzucajace mnie z banku:-).

  • 8. Data: 2003-03-20 19:01:24
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    przestanie
    > stemplowac jakies druki i raczy zauwazyc klienta :-).

    W takich okolicznościach najlepiej wyciągnąć gazetę i zacząć czytać. Środek
    zwykle działa szybko - Pani boi się że ktoś z nadzoru przyuważy. Sam
    używałem gazet dużego formatu jak Rzepa - trzeba tylko ją szeroko rozciągać,
    żadnego składania ;-)

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2003-03-22 10:19:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 20 Mar 2003 09:24:06 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Eee u mnie na porzadku dziennym - moze nie stemplowamie ale wprowadzanie
    >danych jak najbardziej ;)

    Powiem cos niepopularnego ale co mi tam :).
    Ktos te dane wprowadzic musi, ostemplowa dokumenty tez. Gdyby tego nie
    zrobilby to byc moze inny klient by sie na pbb skarzyl, ze np kredytu
    nie dostal.
    W miare mozliwosci nalezy sie starac, zeby zawsze najpierw wykonywac
    operacje zwazane z bezposrednim kontaktem z klientem a potem zadania
    backofficowe (albo przynajniej zeby zadania backofficowe nie byly
    wykonywane na oczach czekajacego klienta) ale na prawde nie zawsze
    jest to mozliwe. Kazdy ma swoje zadania, swoje zycie i nie musi miec
    specjalnej ochoty spedzic w pracy kilku bezplatnych nadgodzin.
    Wiec spojrzcie czasem na to tez troche od tej strony.
    Wiem, ze nie znajac tej drugiej strony na prawde ciezko to zrozumiec,
    ale sprobujcie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730