  • Data: 2002-02-06 09:56:19
    Temat: Re: potwierdzenia przelewow w bankach internetowych
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Feb 2002 20:19:48 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Bo jak urzednik jest kumaty to nie ma powodu kwestionowac. Przeciez i tak za
    >pare dni wplata zostanie zaksiegowana we wlasciwym miejscu. A jak nie
    >zostanie to wyciag, nawet z internetu, pozwoli im zidentyfikowac bledne
    >ksiegowanie.

    no wlasnie. Ja wogole nie rozumiem sensu potwerdzenia przelewu (z
    pieczatkami).
    Jesli ktos ma mi cos zaplacic a pieniadze do mnie nie dotarly, on
    twierdzi, ze zaplacicl to nie interesuje mnie zadne potwierdzenie.
    Niech sobie reklamuje niewykonaie dyspozycji w swoim banku, a mnie
    interesuje zebym dostal pieniadze a nie jakies potwierdzneie, nawet
    jak bedzie podpisane przez prezesa banku :-).
    Uzytecznosc potwierdzenia widze tylko jako pomoc w zlokalizowaniu
    wplaty ktora dotarla ale gdzies tam sie zapodziala na koncie, ale
    wtedy rownie dobrze moze sluzyc wydruk szczegolow przelewu z inetu.
    Jedynie w organizacji z dzialojacym do kitu sytemem moze byc jakis
    sens opierania sie na podsteplowanym potwierdzniu, ale i tak jest to
    wiara "na gebe (czy raczej na papierek)" i firma naraza sie w ten
    sposob na straty.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl