  • 1. Data: 2002-10-23 20:31:33
    Temat: pomocy!!!!!!!!!
    Od: "Fakir" <w...@w...pl>

    Witam wszystkim
    poniewaz nie moglem znalez grupy z finansami pomyslalem z emoze tutaj ktos
    mi pomoze mam problem z zadaniem na obliczanie premi lub dyskonta w
    transakcji terminowej
    w razie zaplacenia faktury w ciagu 10 dni dostawca ofeuje upust wszystkko
    obliczylem ale zostalo mi z oprocentowanie zaciagnietego na to kredytu

    kwota oprocentowanie roczne termin splaty
    ?
    100000 pln * ( 0,13 *
    ) / ilosc dni

    365 czy 355

  • 2. Data: 2002-10-26 07:23:58
    Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Fakir" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obliczylem ale zostalo mi z oprocentowanie zaciagnietego na to kredytu
    >
    > kwota oprocentowanie roczne termin splaty

    A ile dni masz w roku??

  • 3. Data: 2002-10-26 15:32:55
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > A ile dni masz w roku??

    Zapewne wykombinowal, ze 365-10 = 355 :-)

    Karol