  • 1. Data: 2002-10-23 19:40:39
    Temat: Fundusze inwestycyjne
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    W który bezpieczny fundusz najlepiej w tej chwili zainwestować 20 - 30
    tys. zł na pół roku ?
    W związku z ciągłym obnizaniem stóp przez radę chcę trochę więcej
    zyskać niż 6% w skali roku :(
    Może są w sieci jakieś wiarygodne zestawienia ?

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-10-23 21:06:17
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > zyskać niż 6% w skali roku :(
    > Może są w sieci jakieś wiarygodne zestawienia ?

    Proponuję Pioneer Wierzycielskich Papierów Wartościowych. Do końca roku 2002
    nie pobierają opłaty manipulacyjnej. Promocja dotyczy tylko zleceń wystawianych
    przez CDM Pekao SA.W okresie pażdziernik 2001 - październik 2002 fundusz zyskał
    13,80 %. Nieźle ! Od początku tego roku 10,5 %.
    Robak

  • 3. Data: 2002-10-23 23:43:21
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    DWS lub SEB

  • 4. Data: 2002-10-24 06:14:53
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Lukasz Bajoński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zyskać niż 6% w skali roku :(
    > Może są w sieci jakieś wiarygodne zestawienia ?

    Z funduszami inwestycyjnymi jest jak z Toto-Lotkiem ;-)
    Wyniki z przeszłości nie gwarantują rezultatu w przyszłości.

    Myslę, że z takim horyzontem czasowym pozostaje Ci któryś z funduszy rynku
    pieniężnego...
    Pomyśl o jakimś dostępnym z internetu?

    RJCz

  • 5. Data: 2002-10-24 10:46:47
    Od: <s...@p...pl>

> [...]
    > Wyniki z przeszłości nie gwarantują rezultatu w przyszłości.
    >
    > Myslę, że z takim horyzontem czasowym pozostaje Ci któryś z funduszy rynku

    O jakims dostepnym z internetu??? hmm a sa takie podaj jakies przyklady. Ja
    osobiscie korzystam z TFI ING BSK od jakis 2 lat i jak narazie jestem
    happy.

  • 6. Data: 2002-10-24 11:24:45
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > O jakims dostepnym z internetu??? hmm a sa takie podaj jakies przyklady.
    Ja
    > osobiscie korzystam z TFI ING BSK od jakis 2 lat i jak narazie jestem
    > happy.

    np GTFI. albo DWS albo SEB albo...

    RJCz

  • 7. Data: 2002-10-24 11:34:13
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Lukasz Bajoński" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zyskać niż 6% w skali roku :(
    > Może są w sieci jakieś wiarygodne zestawienia ?

    Może tu coś znajdziesz - http://www.fundstar.pl/?go=rating
    Z ciekawości, co uważasz za "wiarygodne zestawienie" ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 8. Data: 2002-10-24 12:07:35
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zyskać niż 6% w skali roku :(
    > Może są w sieci jakieś wiarygodne zestawienia ?

    Kup sobie portfel bezpiecznych papierów wartościowych w FSP.
    Polecam. Bardzo dobre wyniki.

  • 9. Data: 2002-10-25 07:53:49
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Lukasz Bajoński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W który bezpieczny fundusz najlepiej w tej chwili zainwestować 20 - 30
    > tys. zł na pół roku ?

    poczytaj:
    http://tfi.hoga.pl/notowania.asp?nazwa=Notowania+fun
    duszy+inwestycyjnych

    ING Gotówkowy
    Union Investment Rynku Pieniężnego
    ING Obligacji
    Union Investment Obligacji
    PKO/CS obligacji

    Pierwsze dwa na pewno wzrosną
    Obligacje zapewne więcej, ale mogą SPAŚĆ!!!

    Jest październik
    Kup SEB4 (ma 20% akcji)
    sprzedaj w lutym

    Tylko wróżka powie Ci który wyjdzie najlepiej