  • 1. Data: 2002-10-23 19:30:47
    Temat: Jajecznica Lukasa :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://karty.3a.pl/polskie2.html

    Tak, tak - chodzi o te slawna zolta karte :)
    Mnie osobiscie tak sobie sie ona podoba (no ale nowa VE jest super!).

    Tak przegladajac GB - okazalo sie - kto wybral wzor takiej karty :)
    Otoz - przy wprowadzaniu jej na rynek - firma przygotowala kilka wzorow.
    Prezes Lukasiewicz pokazal te wzory kilkuetniemu synowi i.... klienci maja
    jajacznice :)))

    hi hi hi - niezbadane sa wyroki boskie - no ale przyznajcie - ze bank od
    razu robi sie bardziej "ludzki" :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-23 19:59:23
    Temat: Re: Jajecznica Lukasa :)
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    A mi pasuje - przynajmniej widać ją w portfelu :)
    Seb

  • 3. Data: 2002-10-23 20:05:39
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Podobno VC też ma być nowa
    Marek

  • 4. Data: 2002-10-24 06:36:14
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2002 21:30:47 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > Prezes Lukasiewicz pokazal te wzory kilkuetniemu synowi i.... klienci maja
    Było, dawno, w bodajze "Wprost" albo Polityce.
    KJ
    PS. Ciekawe jak powstał wzór MultiKK

    --
    GNU is Not Unix