  • 1. Data: 2002-01-22 20:59:53
    Temat: pomocy!!!
    Od: grasia <g...@w...pl>

    Poszukuje banku z ktorym mozna sie "dogadac".Mam całe mnostwo kredytów i
    kart kredytowych i chciałabym to spłacic biorąc kredyt w jednym banku, na
    dłuzszy okres czasu.prosze o pomoc. dziekuje.grazyna

  • 2. Data: 2002-01-22 22:15:36
    Temat: Re: pomocy!!!
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "grasia" napisał w wiadomości ...
    > Poszukuje banku z ktorym mozna sie "dogadac".Mam całe mnostwo kredytów i
    > kart kredytowych i chciałabym to spłacic biorąc kredyt w jednym banku, na
    > dłuzszy okres czasu.prosze o pomoc. dziekuje.grazyna

    Gdybym byl zlosliwy, to powiedzialbym - w mBanku!!
    Ale powaznie. Podaj cos blizszego. Co to za kredyty:
    gospodarcze, konsumpcyjne, jaka w przyblizeniu kwota,
    jakie masz dochody, czy jestes wlascicielka np nieruchomosci.
    Bez danych mozna tylko wrozyc.

    JO