  • 1. Data: 2002-11-05 22:44:16
    Temat: połączenie się PKO BP i Inteligo
    Od: mexx29_ <p...@g...pl>

    co Wy myślicie o tym...:)? Inteligo miała 160 000 rachunków i w ten sposób
    powiększy pule e-kont PKO BP z tych 40 000 do 200 000 wreszcie może się coś
    zmieni. na lepsze;)))))

  • 2. Data: 2002-11-05 23:00:50
    Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mexx29_" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiększy pule e-kont PKO BP z tych 40 000 do 200 000 wreszcie może się

    To znaczy na przykład co się zmieni na lepsze ?

    Woyt

  • 3. Data: 2002-11-06 09:12:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Miales bezsenna noc czy Cie koszmary meczyly?

  • 4. Data: 2002-11-06 09:32:42
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Mnie interesuje cos innego - jaki jest sens utrzymywania oddzialu
    internetowego w marmurku jesli chodzi o dluzszy horyzont czasowy.
    W przyszlosci i tak prawdopodobnie do "zwyklych" rachunkow bedzie
    dostep przez internet... Czyzby tylko rozwiazanie na kilka lat dla
    tych co "wybrzydzaja" i maja rozne nowoczesne "fanaberie"? Owszem,
    bank internetowy moze zaoferowac wiekszy procent, ale znaczenie
    oprocentowania drastycznie maleje. Oddzial internetowy mialby szanse
    istnienia rowniez w przyszlosci jako taki samoobslugowy oddzial z wieksza
    funkcjonalnoscia internetowa niz zwykle konta, ale wymagaloby to rozwiazania
    paru istotnych ograniczen (mam tu na mysli przede wszystkim problem
    potwierdzen operacji, zwlaszcza jesli chodzi o rachunki firmowe). Bylo
    to nie raz walkowane na grupie i ja sam prawdopodobnie nie zdecydowalbym
    sie na prowadzenie DG w banku, ktory nie oferuje latwo dostepnych (i tanich)
    potwierdzen operacji z pieczatka i podpisem. Z urzednikiem US sie nie
    dyskutuje -
    jak sie uprze, ze chce miec pieczatki na wszystkim, to co (a sa takie
    przypadki)?
    Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego nie
    powinno byc watpliwosci...
    Ciekawe, jak to zostanie w przyszlosci rozwiazane.
    A PKO BP? Pierwszym krokiem IMHO powinna byc rozbudowa centrum obslugi
    telefonicznej
    odziedziczonego z Inteligo i zaadaptowanie go do obslugi wlasnych kont. Bo
    to, co jest
    w ofercie PKO BP w tej kwestii to... :-(((((

  • 5. Data: 2002-11-06 09:53:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Oddzial internetowy mialby szanse
    > istnienia rowniez w przyszlosci jako taki samoobslugowy oddzial z wieksza
    > funkcjonalnoscia internetowa niz zwykle konta

    W finlandii sa samoobslugowe oddzialy (bez pracownikow) internetowych bankow
    np. Sampo ;-)), ale to inna kultura...

  • 6. Data: 2002-11-06 10:05:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Voyt napisał:
    > To znaczy na przykład co się zmieni na lepsze ?

    Kilka rzeczy.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 7. Data: 2002-11-06 11:45:04
    Temat: Re: poł?czenie się PKO BP i Inteligo
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 6 Nov 2002 10:32:42 +0100, w
    <aqaniv$1qlp$1@news2.ipartners.pl>, "schen" <s...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego nie
    > powinno byc watpliwosci...

    Mamy nowego geniusza na grupie :).

  • 8. Data: 2002-11-06 12:13:22
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Mamy nowego geniusza na grupie :).

    Geniusza czy nie :-) ale najwyrazniej Inteligo o tym nie wie...

  • 9. Data: 2002-11-06 13:07:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 6 Nov 2002 13:13:22 +0100, w
    <aqb107$21d7$1@news2.ipartners.pl>, "schen" <s...@i...pl>
    napisał(-a):

    > nie

    > Geniusza czy nie :-) ale najwyrazniej Inteligo o tym nie wie...

    Wygląda, że np. BPH też. Marnujesz się na grupie :).

  • 10. Data: 2002-11-06 21:49:39
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to, co jest
    > w ofercie PKO BP w tej kwestii to... :-(((((
    a tu sie zdziwisz :) niedlugo rusza call center PKO BP S.A. obslugujacy
    mamurkowe konta
    pzdr
    Konrad