  • 1. Data: 2002-10-23 13:15:21
    Temat: pogadamy o kasie ?
    Od: m...@p...onet.pl

    Może ktoś oszczeędza w kasie mieszkaniowej ?
    Wymieniłbym doświadczenia.
    Niedługo kończy mi sie okres oszczędzania i będę brał kredyt kontrakrowy.
    Pobobno banki są niechętne.
    Brał może ktoś z was taki kredyt, na ile prtocent wpłaty dostaliście i jakie
    chcieli zabezpieczenia.
    Byłem w PKOSA dowiedzieć się o te sprawy i oczywiście odsyłają mnie do momentu
    zakończenia oszczędzania - słabo.

    pozdrowienia Mariusz

  • 2. Data: 2002-10-23 13:45:53
    Temat: Re: pogadamy o kasie ?
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    witam,
    prawde mowiac ja takze chetnie posluchalbym,
    bo w zasadzie ja jestem na etapie wplat na kase.

    pozdr. Tomek

  • 3. Data: 2002-10-23 17:40:46
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    ::: Może ktoś oszczeędza w kasie mieszkaniowej ?
    ::: Wymieniłbym doświadczenia.
    ::: Niedługo kończy mi sie okres oszczędzania i będę brał kredyt
    ::: kontrakrowy. Pobobno banki są niechętne.

    Przygotuj sie na dużo stresow i walke z bankiem o kazda zlotowke.
    Przeznacz na zalatwianie spraw duzo czasu. Nic milego.
    Nie pozwol, aby bank dal Ci mniejszy kredyt niz 150% oszczednosci.
    Bylem jednym z pierwszych klientow Kasy, czekam wlasnie na informacje o
    tym, ile bede musial doplacic po skonczeniu splaty rat.
    Powodzenia.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-10-24 07:30:58
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > Może ktoś oszczeędza w kasie mieszkaniowej ?
    > Wymieniłbym doświadczenia.

    Spłacam już prawie dwa lata taki kredyt i jestem bardzo zadowolony. Kredyt z
    KM ING BSK. Aktualne oprocentowanie kredytu 4% /żyć nie umierać/ odsetki
    więc symboliczne. Jednakże starałem się o kredyt mniej niż wkład własny ale
    i tak miałem problemy z powodu niewiedzy pracowników /bo to był ich pierwszy
    kredyt kontraktowy/ oraz dyrektora KM w W-wie. Cała procedura przyznania
    przedłużyła się o dwa tygodnie. Ale teraz jest nieżle. Gdybym wiedział że
    oprocentowanie tak szybko spadnie do 4% to wziąłbym kasy na maxa.

    LeszekR.

  • 5. Data: 2002-10-24 11:25:45
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Amehat" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > oprocentowanie tak szybko spadnie do 4% to wziąłbym kasy na maxa.

    He :-) Większość z tu obecnych byłaby milionerami... gdyby tylko
    WIEDZIELI
    :-)))

    Pozdrawiam,
    BaLab