  • 11. Data: 2003-07-07 07:04:10
    Temat: RE: chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Trzeba rozroznic: w oddziale (prawie) zawsze traktowali mnie
    > b. grzecznie - nie
    > moge powiedziec i sam tu nieraz ich bornilem. Chodzi mui o
    > chamstwo nie ludzi,
    > a instytucji.

    Jakie chamstwo ??? Na 99% procent blad systemu lub pracownika. Wyobraz
    sobie ze w bankach tez pracuja ludzie, systemy informatyczne tez sa
    pisane przez ludzi (ludzie to takie podobne do Ciebie istoty, które
    spotykasz na przykład za lada w banku ;-)) i czasem nawet się myla (no
    chyba, ze Ty nigdy się nie mylisz, w takim razie przepraszam ,
    wczesniejsze prownanie nie odnosi się do Ciebie :P).
    Opanuj się i mysl zanim cos napiszesz.

    BP, NNMSP (tak wiem, ze z mojego pisania nic nie wynika, ale podejscie
    niektórych klientow czasem na prawde mnie rozwala).

    Wojtek Frabinski

  • 12. Data: 2003-07-07 09:11:27
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    e...@p...onet.pl napisał(a):

    > ING przeszedl sam siebie. Mialem tam przez jakis czas konto "Prestiz"
    (akurat
    > potrzebowalem) i nawet chwalilem sobie. Mam juz jednak dosc placenia 20 zl
    > (sic!) miesiecznie, nie za to "wyroznienie".
    > 27 czerwca zlozylem wniosek o zmiane pakietu na tanszy, standardowy.
    Okazalo
> [...]
    > oczywiscie 20 zl. Rozumiem, spoznilem sie, pewnie zmiana dziala z
    opoznieniem.
    > Ale na wyciagu widze, ze za 3 dni (1 lipca) znow zostala pobrana ta sama
    > prowizja 20 zl !!! Nigdy cos podobnego mnie nie spotkalo.
    > Wie ktos moze, o co chodzi??? (wiadomo, ze o pieniadze)
    > Chyba ich pos...lo !!! Na szczescie moge przynajmniej zrobic co nieco, ze
    temu
    > banczkowi to chamstwo na pewno sie oplaci.
    > A i tutaj chcialbym przy okazji zrobic im mala reklame (gdyby ktos mial

    moze zanim zaczalbys pisac o zlodziejstwie zapoznalbys sie z regulaminem
    banku ? Co jakis czas zjawia sie post w ktorym jakis klient krzyczy i wyzywa
    a pozniej okazuje sie ze brakuje mu jakichkolwiek podstaw do tego... Smutne
    ale ludzie ida do banku nie czytajac regulaminow, tabeli oplat i pozniej maja
    pretensje ktore powinni miec do siebie...
    Ja tez uwazam ze ING ma czesto dziwne procedury i jest przesadnie drogi dla
    klientow (dlatego zamknalem tam konto) ale nigdy mi nie przyszlo do glowy
    zeby ich wyzywac za to ze trzymaja sie regulaminu...
    A wracajac do twojego przypadku - zlozyles pismo 27 czerwca wiec bank mial 3
    dni na jego rozpatrzenie. W miedzyczasie normalnie naliczyl ci prowizje za
    czerwiec. Po rozpatrzeniu pisma i zmianie pakietu nastepuje zaplata prowizji
    wg obowiazujacej stawki - tak wiec 1 lipca pobrali ci prowizje za lipiec (na
    koniec miesiaca nie bedzie prowizji). Wszystko odbylo sie zgodnie z procedura
    i regulaminem. Nowa stawka bedzie obowiazywac od kolejnego miesiaca
    (sierpien). Na przyszlosc zanim zaczniesz jakies dzialania w banku poczytaj
    regulaminy, to naprawde pomaga i nie boli. Gdybys zlozyl zlecenie zmiany
    rachunku 25 czerwca prowizje 20zl pobraliby 28 czerwca a w lipcu na koniec
    mialbys nowa. Ty sie spozniles i wszedles na kolejny miesiac z prowizja 20zl.
    Mozesz probowac walczyc z ING i moze nawet ci ja zwroca jak im bedzie zalezec
    na tobie ale i tak oni maja racje i postepuja zgodnie z procedura a ty po
    prostu bedziesz wymuszal na nich jakies dzialanie wbrew regulaminowi.

    D.

  • 13. Data: 2003-07-07 10:02:30
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik e...@p...onet.pl napisał:
    > Wlasnie to zrobilem - i zamiast nowej, nizszej oplaty naliczyli mi stara -
    > podwojnie. Naliczyli jakby za 2 mies. z gory, mimo ze pakiet uslug zmienili od
    > razu (tzn. w regulaminowym 3 dniowym terminie).
    > W tym wlasnie rzecz, a nie w wysokosci (stac mnie bylo na te 20 zl/mies., stac
    > i teraz).

    A nie jest tak, że ING pobiera prowizję za zmianę na tańszy pakiet ?
    Wydaje mi się, że przejście na droższy nic nie kosztowało, ale w drugą stronę
    były jakieś opłaty.

    ________
    Yareck

  • 14. Data: 2003-07-07 20:08:36
    Temat: podsumowanie - chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Od: e...@p...onet.pl

    Podsumowujac:
    1. przede wszystkim przepraszam wszystkich ktorych moj post obrazil, czy
    zbulwersowal, prosze wzaic pod uwage ze sam bylem zbulewrsowany
    2. Dave'owi dziekuje za _konstruktywna_ odpowiedz
    3. wyjasniam, ze
    - nie bylo bledu pracownika
    - Pani z ING twirdzila, ze ksiegowania dokonano prawidlowo, choc sama
    przyznala, ze to dziwne i przyjela reklamacje
    4. ING pobral _z_gory_ za caly miasiac prowizje za usluge _w_momencie_ jej
    dezaktywacji - i wlasnie z tego powodu (inaczej, prowizja bylaby pobrana z
    koncem lipca)
    5. _nie_ byla to oplata za zmiane pakietu, lecz dokladnie za usluge, ktora
    wlasnie deaktywowano
    6. nie do konca wiadomo, czy istotnie mial do tego prawo (nie wykluczam) -
    czekam na wynik reklamacji
    7. niezaleznie od tego, nadal uwazam, ze bylo to dzialanie w zlej wierze i
    sprzeczne z zasadami wspolzycia spolecznego (jako swiadczenie jednostronne)
    8. co prosze sobie podstawic w miejsce "chamstwo i zlodziejstow" - byc moze
    okreslenie przesadzone
    9. zas bank jako instytucja _zaufania_spolecznego_ powienien szegolnie unikac
    dzialan o w/w charakterze
    10. zwlaszcza ze naderwanie zaufania mozze sie zemscic w roznych sytuacjach

    to tyle i EOT z mojej strony

  • 15. Data: 2003-07-07 21:44:19
    Temat: Re: podsumowanie - chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Od: zdan <z...@i...pl>

    W takich sytuacjach najpierw idę do odziału i wyjaśmiam sprawę.
    Jeżeli okaże się, że to co akurat zrobili jest zgodne z regulaminem,
    to mogę się pożalić na grupie na jakiś nieetyczny zapis.
    A jeżeli była to wina banku, to staram się o jakąś rekompensatę -
    jeżeli mi się uda ją wynegocjować, to zapominam o sprawie,
    aby nie psuć opinii instytucji, której zdarzyła się pomyłka.
    Jeżeli nie, to zgłaszam problem na grupie, aby innych ostrzec.

    Właśnie w takich trudnych sytuacjach widać, kto Cię szanuje
    jako klienta, a kto nie - i nie chodzi tu tylko o banki.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 16. Data: 2003-07-08 00:51:47
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A jeżeli była to wina banku, to staram się o jakąś rekompensatę -
    > jeżeli mi się uda ją wynegocjować, to zapominam o sprawie,

    mozesz opisac jakie to rekompensaty i z jakich bankow otrzymales ?