  • Data: 2005-11-30 15:37:09
    Temat: Re: podatek od odsetek?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal M <w...@...pl> napisał:

    > ten manewr w mBanku nazywa sie:
    >  Rodzaj operacji: STORNO UZNANIA
    >  Opis operacji: KOREKTA ODSETEK DODATNICH

    Już Ci tłumaczyłem jakiś miesiąc temu,
    'co to jest i czym to się je',
    ale Ty jak widzę, po czasie sam święcie uwierzyłeś
    w tę spiskową teorię, którą sam wymyśliłeś.

    W sumie, jak jesteś odporny na wiedzę, to nic mi do tego,
    możesz też sobie wierzyć w co zechcesz, mam to gdzieś...
    Ale jeśli chcesz rozpowszechniać takie bzdury na tej grupie,
    to jak się napatoczysz - nie przepuszczę ;-P