  • Data: 2005-10-10 21:42:39
    Temat: Re: po co komu kk - dywagacje [długie]
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Oct 2005 22:19:35 +0200, LM <p...@n...sig> wrote:

    >W Citi można ustanowić polecenie zapłaty z innego banku (nie wiem, jak
    >teraz, kiedyś nie trzeba było nawet nic podpisywać, wystarczyła
    >telefoniczna dyspozycja). Trzeba było tylko zdecydować, czy ma być
    >pobierana kwota minimalna, czy całość zadłużenia.

    no nie, bez jaj. telefoniczna dyspozycja mogla wystarczyc do
    ustanowienia polecenia zaplaty ze swojego konta w citi. do obcego
    banku niezbedne bylo i jest podpisanie formularza. chyba bys nie
    chcial, zeby twoj bank zaczal obciazac twoje konto na podstawie
    informacji z citka, ze "panstwa klient powiedzial nam, ze sie zgadza".

    PG