    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Fri, 4 Aug 2006 12:53:05 +0200

    > To ja wolę sprzedać swoje punkty...
    > A choć na paliwo, myjnię albo zakupy na stacji mozna te Twoje wymienić?

    nie mozna
    nie sprzedaje, bo to bylyby jakie grosze, czasem warto wziac jakis gadzet...
    siostrzenica sie cieszy z zabawek ;-)

    > Raz w tygodniu - wtedy kupuję bułki, ale te skubańce jeszcze da się zjeść
    > na
    > drugi dzień, ale później już nie smakują. A jak moja żona upiecze chleb,
    > jemy go jeszcze na piąty dzień - co razem daje tydzień. ;)

    da sie zjesc, ale ja wole swieze, na pieczenie chleba nie mam czasu, a
    spacer
    z rana to samo zdrowie

    > P.S. Muszę popatrzeć na te punkty w BP. A na jakiej podstwie dostałeś KK
    > Citi-BP? I to gratis?

    zlozylem wniosek i zapytalem czy wydadza mi karte bez zaswiadczenia, okazalo
    sie ze tak tylko limit max. 2-3kzl, to mi do przelewow wystarczylo wiec
    sie zdecydowalem, po 6 m-cach mozna limit podwyzszyc bez zbednych
    formalnosci,
    karta byla gratis ze wzgledu na promocje, chyba sie nie skonczyla...