    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pkobp dziwne praktyki
    Date: Tue, 8 Aug 2006 13:41:16 +0200

    Użytkownik "Wojciechowski Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1tqr8vwjvasmb.ftkxajoyzhra.dlg@40tude.net...

    > > co to jest "Inteligo stare" ?
    > > a może "Inteligo starego" ? ojca?
    >
    > co za różnica moze być i starej

    ty nie masz obowiazku odpowiadac na pytania a ja nie musz ci radzic... twoja
    wola

    > odsetki policzą sie za dzień 7 sierpnia
    > pomimo że na komniec dnia pieniądze w banku były

    ZONK - błąd w rozumowaniu - nie było pieniędzy na twoim koncie 7go
    To, ze ktos (stary? ;-) ZLECIL przelew 7go o 23:30 nie oznacza ze on zostal
    wykonany zarasz natentychmiast.
    Regulaminy itp. sie klaniaja

    > Może coś wiecej

    Np Pekao SA nagminnie przyjmowal przelewy jednego dnia a udostepnial je
    wlascicielowi konta do dyspozycji dzien lub dwa pozniej.
    W BZWBK chyba do dzis jest cos takiego jak "przelew tani" gdzie bank zabiera
    z konta forse natychmiast po otrzymaniu zlecenia a sam przelew wykonuje 2-3
    dni pozniej.

    --
    Pozdrowienia
    ---