  • 1. Data: 2004-06-25 16:02:59
    Temat: pko bp on-line
    Od: "prodak" <w...@g...pl>

    PKO BP odgrażało sie ze w czerwcu uruchomi wszystkim dostęp on-line.Czy ktoś
    wie na jakim są etapie!

  • 2. Data: 2004-06-25 16:11:49
    Temat: Re: pko bp on-line
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    prodak <w...@g...pl> wrote:
    > PKO BP odgrażało sie ze w czerwcu uruchomi wszystkim dostęp
    > on-line.Czy ktoœ wie na jakim sš etapie!

    czerwiec? chyba troche pozniej.
    Ma byc prawie ze on-line. :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-25 20:49:16
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 6/25/2004 6:02 PM, Użytkownik prodak napisał:
    > PKO BP odgrażało sie ze w czerwcu uruchomi wszystkim dostęp on-line.Czy kto?
    > wie na jakim sš etapie!

    Termin się obsunął. Obecnie ponoć ma być sierpień/wrzesień ;)

  • 4. Data: 2004-06-26 05:45:48
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Juz byl Oddzial Internetowy PKO BP SA w Bydgoszczy to scalili go z Inteligo
    bo stwierdzili, ze nie oplaca sie im prowadzenie dwoch bankow internetowych

    Chyba, ze teraz podlacza do Inteligo wszystkie oddzialy i wszystkim swoim
    klietom zaproponuja konta internetowe.

    Leszek

  • 5. Data: 2004-06-26 14:45:10
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Termin się obsunął. Obecnie ponoć ma być sierpień/wrzesień ;)

    A ktorego roku???

  • 6. Data: 2004-06-26 15:56:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RakS <0...@0...pl> wrote:
    > A ktorego roku???

    Spokojnie - tego. I cos mi sie wydaje, ze ten dostep bedzie.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-06-26 16:27:52
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Spokojnie - tego. I cos mi sie wydaje, ze ten dostep bedzie.
    ==============
    Czy jako "podpiecie" pod Inteligo? Jesli tak, to, czy czeka nas nowe :-(((
    zamieszanie z numerami rachunkow?
    PL

  • 8. Data: 2004-06-26 20:10:56
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    PL wrote:

    > ==============
    > Czy jako "podpiecie" pod Inteligo? Jesli tak, to, czy czeka nas nowe :-(((
    > zamieszanie z numerami rachunkow?

    nie no ludzie no panie......ale wyskoczyles

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2004-06-26 20:11:59
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Lech Dubrowski wrote:

> [...]
    >
    > Chyba, ze teraz podlacza do Inteligo wszystkie oddzialy i wszystkim swoim

    lol nie chce nawet komentowac.

    --

    GideoN

    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie