  • 1. Data: 2004-01-07 11:04:21
    Temat: piętnuję LG i Nordeę
    Od: "Sernik" <s...@o...pl>

    nasza firma dwa lata temu zaczeła z LG i ich systemem HomeBanking (podobny do
    HomeCasha BSK)
    od nowego roku zamieniło nam się to w Nordeę i program Solo Corporate,
    w ramach nowości zmieniły nam się konta firmowe (niespodzianka z okazji nowego
    roku w ramach zmiany systemu zero pism informacyjnych)
    a co najgorsze chłopaki z Nordeii mają kłopot ze swoim serwerem i nie można
    puścić przelewu od 2 dni.
    Nie wiadomo kiedy system ruszy....
    Co to burdel jest czy bank ?

  • 2. Data: 2004-01-07 11:44:31
    Temat: Re: piętnuję LG i Nordeę
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Co to burdel jest czy bank ?

    jakby w burdelu panienki nie chcialy dawac przez 2 dni to juz by sie
    nimi zajal ktos odpowiedni, wiec nie porownoj kaiegos tam banku z dobrze
    dzialajacym przybydkiem rozkoszy :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-01-07 11:48:04
    Temat: Re: piętnuję LG i Norde
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Sernik"
    > nasza firma dwa lata temu zaczeła z LG (....) zmieniły nam się konta firmowe
    > (niespodzianka z okazji nowego roku w ramach zmiany systemu zero pism
    > informacyjnych)

    chyba wiadomo było że po przejściu na numerację N. konto się zmieni
    i że będzie dluuuuuga przerwa (do 5 stycznia)

    > a co najgorsze chłopaki z Nordeii mają kłopot ze swoim serwerem i nie można
    > puścić przelewu od 2 dni.

    dzis jest ten drugi dzien i juz jakos dziala - wczoraj faktycznie nie wytrzymali
    naporu interesantów :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-01-07 13:01:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Sernik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a co najgorsze chłopaki z Nordeii mają kłopot ze swoim serwerem i nie
    można
    > puścić przelewu od 2 dni.
    > Nie wiadomo kiedy system ruszy....

    Nie od dwóch, tylko od 7 jak już ;]
    Mnie dziś na szczęście udało się podatek puścić przez Solo - wczoraj nie
    działało.

    Generalnie ja, na szczęście, nie miałem jakichś specjalnych problemów z tym
    połączeniem systemów (ale mam konto w nordei, a nie LG), a ponieważ
    dotychczasowa współpraca układała się poprawnie, to nie narzekam.

    Pozdrawiam,
    Washko