eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe] › Re: pekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe]
  • Data: 2003-11-27 09:34:36
    Temat: Re: pekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe]
    Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bq31ej$qts$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > evelyna <e...@r...fm> wrote:

    > No to spróbuj policzyć straty (np umowa pożyczki z kimś z rodziny i
    > koszt tejże) i składaj pozew.

    A bedziesz moim adwokatem (z urzedu :-), bo na prywatnych mnie nie stac -
    wlasnie kupilam mieszkanie)?

    BTW, kiedys w telewizorze widzialam rozmowe z kobieta, ktora byla
    przedstawicielem urzedu, do ktorego mozna bylo skladac skargi na naduzycia
    bankow. Ktos moze mi podpowiedziec jak ten urzad sie nazywa ?

    Adam - dzieki
    pozdrawiam
    ewelina