  • 1. Data: 2004-06-04 16:52:22
    Temat: pekao24 - nie można obejrzeć przelewu
    Od: slawek <s...@g...cl>

    Hej
    Nie wiem, czy Wy tez macie problemy z pekao24 w pekao s.a.
    Juz po raz n-ty zdaza mi sie, ze nie moge obejrzec przelewu po
    jego wykonaniu, nie ma linka. link powinien tworzyc sie podobno
    w nastepnym dniu, tj. po zrealizowaniu przelewu, ale niestety czekam
    dwa dni i nic :-(
    na 4 zrealizowane przelewy, tylko jeden moge "podejrzec" :-(
    czy duzo "zachodu" jest z likwidacja konta w pekao s.a.?
    bo przenioslem sie juz do mbanku.
    --
    pozdrawiam
    Slawek

    odpisujac na priva zamien
    .cl -> .pl w moim adresie email

  • 2. Data: 2004-06-04 17:47:00
    Temat: Re: pekao24 - nie można obejrzeć przelewu
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Fri, 04 Jun 2004 18:52:22 +0200, na pl.biznes.banki, slawek napisał(a):

    > Hej
    > Nie wiem, czy Wy tez macie problemy z pekao24 w pekao s.a.
    Ten bank to same problemy idotyzmy i przekrety niestety.
    Prowizję za wypłate kasy z obcego bankomatu zaksiegował mi jako "przelew".
    mam juz konto w I-go wię pomalenku kończę z tym co ten bank nazywa obsługą
    klienta :)

  • 3. Data: 2004-06-04 21:10:13
    Od: "Roberton" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > na 4 zrealizowane przelewy, tylko jeden moge "podejrzec" :-(
    > czy duzo "zachodu" jest z likwidacja konta w pekao s.a.?

    TO normalne - wszyscy tak mają, przygotuje sie na lepsze numery, typu :
    wykonujesz przelew , następuje jego zatwierdzenie, po czym stwierdzasz ze w
    historii go nie ma, lecz po 2 godzinach pojawia sie.

    A najlepsze jest to, ze jak rozmawiam z operatorem to mówią ze tak jest w
    regulaminie. Nastepnym razem jak dzwonię do nich z problem i powołuje sie na
    regulamin to oni że tak jest i juz bo tak jest w systemie.

    JA juz zwijam się z tego banku, jest tyle innych lepszych ze szkoda marnować
    czasu.

  • 4. Data: 2004-06-05 06:00:13
    Od: "Witek" <sheepor@WYTNIJ_SPAMbeer.one.pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@g...cl> napisał w wiadomości
    > czy duzo "zachodu" jest z likwidacja konta w pekao s.a.?

    jak trafisz na dobrego pracownika to jakies 10 minut

    Pozdr
    Witek

  • 5. Data: 2004-06-07 19:57:21
    Od: damago <m...@g...pl>

    > Użytkownik "slawek" <s...@g...cl> napisał w wiadomości
    >
    > jak trafisz na dobrego pracownika to jakies 10 minut
    >
    > Pozdr
    > Witek

    Ja rozegrałem prościej: wypłaciłem wszystkie pieniądze bez 1 złotówki i
    wysłałem im maila że nie będą wpływały na to konto pieniądze więc niech
    sobie je zlikwidują (pogwałcam któryśtam punkt regulaminu).

    Jak tego nie zrobią to ich sprawa. Będą mi wysyłać najwyżej puste wyciągi.
    Mam w d...e, nie będę tracił czasu na wychodzenie z bałaganu którego nie
    jestem winien.

    Damago.

  • 6. Data: 2004-06-08 02:35:01
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    damago wrote:

> [...]
    > Mam w d...e, nie będę tracił czasu na wychodzenie z bałaganu którego nie

    Wyślij im pismo, że zamykasz konto, jeśli tego nie zrobisz, to co
    najwyżej za 3 lata upomną się o opłaty za prowadzenie konta.