  • 1. Data: 2004-10-27 11:56:37
    Temat: pekao24 musialo zanotowac wlama:)
    Od: "Marcin Zieba" <no_priv@4_harvesters.pl>

    Witam,
    nie dzialalo od rana "z przyczyn technicznych", a teraz jest komunikat
    "27.10.2004: Bezpieczeństwo transakcji realizowanych poprzez PekaoInternet
    jest dla nas bardzo ważne. Z tego względu przed zalogowaniem do serwisu
    prosimy o sprawdzenie, czy: - w pasku adresowym przeglądarki jest wpisany
    adres https://www.pekao24.pl - czy w prawej dolnej części ekranu znajduje
    się symbol kłódki oznaczający połączenie szyfrowane - po kliknięciu na
    kłódkę sprawdź, czy certyfikat bezpieczeństwa został wydany dla adresu
    www.pekao24.pl przez firmę Thawte SGC CA
    i czy jest on ważny."
    Ma ktos jakies blizsze informacje? Na hacking.pl nic nie widze...
    Pzdr,
    MZ

  • 2. Data: 2004-10-27 12:35:08
    Temat: Re: pekao24 musialo zanotowac wlama:)
    Od: "zibike" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Zieba" <no_priv@4_harvesters.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > nie dzialalo od rana "z przyczyn technicznych", a teraz jest komunikat

    Mała poprawka: nie działalo już wczoraj wieczorem.
    Wpadłem tu, bo domysliłem się że jest jakiś przekręt :)
    Ale jeszcze nikt nic nie wie :)

    pozdrawiam
    zibike

  • 3. Data: 2004-10-27 12:36:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > nie dzialalo od rana "z przyczyn technicznych", a teraz jest komunikat

    Od wczoraj około 21-22 godz. Przynajmniej u mnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-10-27 12:57:03
    Od: "Grzegorz Stankowski" <g...@u...com.pl>

    Od wczoraj od 15-16 raczej
    wlasnie też wpadłem zobaczyc co słychać :)

    pozdrawiam
    staN

  • 5. Data: 2004-10-27 13:06:19
    Od: "Grzegorz Stankowski" <g...@u...com.pl>

    nie tyle wlama, raczej ktos zrobił "podróbke" ich strony i zapewne kilku
    klientów się nacięło :) zapomnialem tylko jak sie nazywa ten rodzaj
    przesępstw... niech mnie ktoś oświeci...

    pozdrawiam
    staN

  • 6. Data: 2004-10-27 13:46:23
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Marcin Zieba <no_priv@4_harvesters.pl> napisał(a):

> [...]
    > się symbol kłódki oznaczający połączenie szyfrowane - po kliknięciu na
    > kłódkę sprawdź, czy certyfikat bezpieczeństwa został wydany dla adresu

    Podobny tekst pojawił się na stronach BPH. Na czerwono - trudno przeoczyć.
    Może to siakieś zalecenie ZBP? W każdym bądź razie wygląda na zmasowaną akcję
    - jakiś czas temu mBank...

    Smaczek jest taki: ja w "prawej dolnej części ekranu" nie posiadam żadnej
    kłódeczki. Czy powinienem się bać?
    IE rulez ;-)

    Jacek
    (Powered by Opera)

  • 7. Data: 2004-10-27 16:09:45
    Od: zibike <z...@p...fm>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 13:46:23 +0000 (UTC), Jacek
    <j...@g...pl> napisał:

    odobny tekst pojawił się na stronach BPH. Na czerwono - trudno

    > Smaczek jest taki: ja w "prawej dolnej części ekranu" nie posiadam żadnej
    > kłódeczki. Czy powinienem się bać?
    > IE rulez ;-)

    W Operze kłódki szukaj w prawym górnym rogu :)

    pozdrawiam
    zibike
    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 8. Data: 2004-10-27 16:35:53
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > - jakiś czas temu mBank...
    >
    > Smaczek jest taki: ja w "prawej dolnej części ekranu" nie posiadam żadnej

    Jasne nie masz kłódeczki masz kłopot :)
    Ale to standard w polskiej bankowości . Sprawdziłem zapisy w BZWBK, ING,
    Lukas Banku, Multibanku, Citibanku, inteligo . Wszędzie żółta kłodeczka
    lokowana jest na dolnej belce , listwie itp , prawym dolnym rogu ekranu itp.

    Ale skoro używasz już Opery to chyba wiesz gdzie jest kłodeczka i nie
    potrzebujesz ostrzeżeń banku. Nieprawdaż ? :)

    pozd
    Adam

  • 9. Data: 2004-10-27 16:38:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz Stankowski" <g...@u...com.pl> wrote in message
    > nie tyle wlama, raczej ktos zrobił "podróbke" ich strony i zapewne kilku
    > klientów się nacięło :) zapomnialem tylko jak sie nazywa ten rodzaj
    > przesępstw... niech mnie ktoś oświeci...

    Phishing (od fishing) czyli lowienie frajerow ;).

    Maciej

  • 10. Data: 2004-10-27 16:47:33
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > W Operze kłódki szukaj w prawym górnym rogu :)

    Ja mam w lewym :)

    as