  • 1. Data: 2003-05-12 19:37:20
    Temat: pekao24-kiedy
    Od: "Wob" <s...@s...polbox.pl>

    Witam
    Czy ktoś może posiada jakieś nieoficjalne informację kiedy ta usługa będzie
    dostępna w większej liczbie oddziałów ( w szczególności w XV oddziale w
    Warszawie) ?

    dzięki

    --
    wob

  • 2. Data: 2003-05-12 20:06:03
    Temat: Re: pekao24-kiedy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wob wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś może posiada jakieś nieoficjalne informację kiedy ta usługa
    > będzie dostępna w większej liczbie oddziałów ( w szczególności w XV
    > oddziale w Warszawie) ?

    Na tej grupie niestety nikt nie będzie wiedział - wszyscy pozamykali konta w
    PeKaO ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-12 20:38:16
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na tej grupie niestety nikt nie będzie wiedział - wszyscy pozamykali
    konta w
    > PeKaO ;-)))))

    To nie ma nic do rzeczy - nawet pracownicy nie wiedzą kiedy u nich w
    oddziale to bedzie - IV O/Wawa - w marcu lub kwietniu, jeszcze jako VIP,
    pytałem się o to - nie wiedzieli - a wcześniej mówili cos o marcu lub
    kwietniu właśnie.

    Michał M

  • 4. Data: 2003-05-12 20:54:16
    Od: j...@p...onet.pl

    > Na tej grupie niestety nikt nie będzie wiedział - wszyscy pozamykali konta w
    > PeKaO ;-)))))
    > --

    O, przepraszam dolarowe a'vista jeszcze ciagle tam mam

  • 5. Data: 2003-05-12 21:06:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > O, przepraszam dolarowe a'vista jeszcze ciagle tam mam

    I co? Masz dostęp do tego przez Pekao24 ;-)))) BTW - ile to u nich kosztuje
    i jak jest oprocentowane?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-05-13 22:04:50
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    MrMrooz wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    1) ja nie zamknalem
    2) Pekao24 dziala b. ladnie, ale w I O/Warszawa
    3) wczoraj (wtorek) w Stolecznej bylo o tym jakie oddzialy juz maja...

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2003-05-13 22:17:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    SzYmOn wrote:

    > Witam,

    Ja również.

    > 1) ja nie zamknalem

    Masochista ;-))) ?

    > 2) Pekao24 dziala b. ladnie, ale w I O/Warszawa

    Inne banki też - a są tańsze (albo w ogóle darmowe )

    > 3) wczoraj (wtorek) w Stolecznej bylo o tym jakie oddzialy juz maja...

    Ale kasę za dostęp przez net pobierają od wszystkich (w całym kraju!) bez
    wyjątku "szczęśliwych" posiadaczy Eurokonta - to chyba niezbyt uczciwe - nie
    sądzisz?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn