    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: paypal a bank w polsce
    Date: Tue, 3 Feb 2004 23:31:24 +0100

    Ewentualnie siostra nie musi podawać loginów i haseł. Może za to przelewać
    kasę np. na konto e-gold czy MoneyBrokers (o ile jej bank to umożliwia),
    które bez problemu może założyć Polak i przelać stamtąd kasę na dowolne
    polskie konto za pomocą serwisu Kantor e-gold http://www.kantor.website.pl/.
    Być może siostra może dać Ci pełnomocnictwo, ale nie znam amerykańskich
    realiów i nie wiem, czy jest to możliwe.