  • 1. Data: 2002-10-01 07:21:47
    Temat: pamietam start mBanku...
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Wtedy ludzie czatowali na polnoc, zeby zalozyc konto juz minute, sekunde po
    polnocy.
    Teraz jak wiadomo WOLNO zakladac konta za granica. Od 9ciu godzin. Mowi sie
    ze okolo 20% Polakow jest zainteresowanych.
    A na grupie....
    A na grupie cisza.
    CO JEST?

    Michal.

  • 2. Data: 2002-10-01 08:07:19
    Temat: Re: pamietam start mBanku...
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    > ze okolo 20% Polakow jest zainteresowanych.

    A 80% z nich nie zrozumiało intencji pytania (co jest też winą układającego
    pytanie!). Ja też jestem ZAINTERESOWANY zakupem Jaguara - i co? :-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-10-01 08:10:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Mowi sie
    > ze okolo 20% Polakow jest zainteresowanych.

    Banki nie są zainteresowane???

    BaLab (zainteresowany kontem w Niemczech, ale nie znający niemieckiego)

  • 4. Data: 2002-10-01 15:32:10
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Teraz jak wiadomo WOLNO zakladac konta za granica. Od 9ciu godzin. Mowi sie
    > ze okolo 20% Polakow jest zainteresowanych.
> [...]

    te zainteresowane 0,2% (20??? watpie zeby 1) przez czas potrzebny na napisanie
    posta zarabia wiecej niz ja przez rok, wiec nie traci czasu na jakies pbb...
    ja moge, moj jeden post kosztuje mnie grosze ;-)))

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 5. Data: 2002-10-01 15:33:10
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A 80% z nich nie zrozumiało intencji pytania (co jest też winą układającego
    > pytanie!). Ja też jestem ZAINTERESOWANY zakupem Jaguara - i co? :-)))

    Ja tez, ja tez. (chce Jagulara)

    pozdrawiam

    romekk

    --