  • Data: 2005-04-26 12:28:57
    Temat: Re: oprocentowanie kredytu hipotecznego
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message d4idtm$ia2$...@a...e-wro.net, Farfotzel
    <fiol1_usun_@_usun_gazeta.pl> wrote:
    > Mam takie pytanie, od czego powinno zalezec oprcentowanie kredytu
    > hipoteczego (WIBORY/LIBORY i inne takie o których nie mam pojecia bo
    > jestem zupełny "lajkonik",zeby niepowiedzieć "dylemat" w tych
    > sprawach) , aby uznac je za wzglednie stabilne przez cały okres
    > spłacania (no powiedzmy 30 lat ;-) )

    Kredyt w PLN:
    - WIBOR + marża banku
    Kredyt w walutach:
    - LIBOR (dla danej waluty) + marża banku

    Zazwyczaj marża jest potem stała w całym okresie spłaty.

    Dla uproszczenia są jeszcze (W)LIBORy np 1M, 3M,...
    czyli jednomiesięczne, trzymiesięczne...

    Niektóre banki (Multibank, mBank) dają oprocentowanie
    wg swojego "widzimisię", ale podobno w najbliższym czasie
    chcą to zmienić. W takim banku tak naprawdę zupełnie
    nie wiadomo co i jak wpływa na oprocentowanie.

    Pozdrawiam
    Miroo