  • Data: 2012-03-20 17:20:05
    Temat: Re: opłaty za konto24.pl w BZWBK
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i 5 zł za wysłanie wyciągu. Ja mam tam konto do karty MoneyKarta
    > VISA. Będzie trzeba zamknąć. Im szybciej, tym lepiej.

    I dzisiaj się już w końcu na dobre pożegnałem z rachunkiem BZWBK. Od
    dzisiaj biegnie termin wypowiedzenia. MoneyKartę VISA przezornie
    zastrzegłem. Co prawda za 2 miesiące mnie skasowali, ale już więcej -
    mam nadzieję - nie będę musiał tam zaglądać. No, chyba, że się skuszę na
    jakąś ichnią pre-paid kartę.

    Rozumiem płatne konto przy braku wpływów, płatna karta (35 zł za 2
    lata), ale przelewy są płatne i trzeba je autoryzować płatnymi SMS-ami.
    Dziękuję, postoję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/