  • 1. Data: 2010-01-08 10:23:34
    Temat: opłaty za karty Citi
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Czy istnieje na grupie osoba, która w ciągu ostatnich powiedzmy 5 lat
    płaciła pełną cennikową opłatę za złotą albo platynową KK Citibanku? Czy też
    te opłaty to kompletna fikcja?

    Rzecz jasna zdaję sobie sprawę, że takie płacące osoby mogą istnieć w skali
    kraju, ale chodzi mi o statystykę spośród osób zorientowanych w temacie.

  • 2. Data: 2010-01-08 10:26:38
    Temat: Re: opłaty za karty Citi
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.01.2010 11:23), MarekZ wrote:
    > Czy istnieje na grupie osoba, która w ciągu ostatnich powiedzmy 5 lat
    > płaciła pełną cennikową opłatę za złotą albo platynową KK Citibanku? Czy
    > też te opłaty to kompletna fikcja?

    Ja za złotą płacę tak jak za srebrną. Czyli fikcja, ale nie do końca.

    p. m.

  • 3. Data: 2010-01-08 14:48:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.01.10 11:23, MarekZ pisze:
    > Czy istnieje na grupie osoba, która w ciągu ostatnich powiedzmy 5 lat
    > płaciła pełną cennikową opłatę za złotą albo platynową KK Citibanku? Czy
    > też te opłaty to kompletna fikcja?

    Moi. Za golda jak za golda.
    Niestety, za pozno zorientowalem sie, ze moja pozycja w negocjacjach
    spadla na leb ;)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2010-01-08 14:52:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.01.10 11:23, MarekZ pisze:
    > Czy istnieje na grupie osoba, która w ciągu ostatnich powiedzmy 5 lat
    > płaciła pełną cennikową opłatę za złotą albo platynową KK Citibanku? Czy
    > też te opłaty to kompletna fikcja?

    Moi. Za golda jakas promocja - oplata obnizona do AFAIR 190 PLN.

  • 5. Data: 2010-01-09 13:12:08
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    skali
    > kraju, ale chodzi mi o statystykę spośród osób zorientowanych w temacie.

    dozywotnio zwolniony z oplat za kk glowną i dodatkowe (visa gold), citikonto
    tez calkowicie bezplatne (razem z wyplatami ze wszystkich atm w Polsce) -
    warunkiem bylo zebym przeszedl z citione (za ktore placilem chyba 7 pln
    miesiecznie) na citikonto wlasnie. Nie wiem jaki mieli w tym interes ale nie
    wnikam :)

  • 6. Data: 2010-01-09 17:17:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 11:23:34 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Czy istnieje na grupie osoba, która w ciągu ostatnich powiedzmy 5 lat
    > płaciła pełną cennikową opłatę za złotą albo platynową KK Citibanku? Czy też
    > te opłaty to kompletna fikcja?

    Za golda powinienem płacić jak za silvera, w praktyce, po corocznych
    negocjacjach telefonicznych, nie płacę wcale. W ubiegłym roku zagapiłem
    się, na wyciągu przyszła opłata, zapłaciłem, po kilku miesiącach tak raczej
    dla sportu zadzwoniłem, żeby zdjęli mi tę opłatę. Rozpatrzono pozytywnie.

    AK

  • 7. Data: 2010-01-09 18:10:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > raczej
    > dla sportu zadzwoniłem, żeby zdjęli mi tę opłatę. Rozpatrzono pozytywnie.

    Bo maja prowizje za utrzymanie klienta. Powiedziales, ze zrezygnujesz to
    zaznaczyli rezygnacje i rozpoczeli retencje. Zatrzymales karte, wiec
    przedstawiciel dostal prowizje, a bank stracil oplate... i biznes sie
    kreci... POdobny syetem prowizyjny maja w Mille dlatego tam tez tak latwo
    dostac zwolnienie.

    MK

  • 8. Data: 2010-01-09 18:47:45
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 9 Jan 2010 19:10:20 +0100, MK napisał(a):

    > Bo maja prowizje za utrzymanie klienta. Powiedziales, ze zrezygnujesz to
    > zaznaczyli rezygnacje i rozpoczeli retencje. Zatrzymales karte, wiec
    > przedstawiciel dostal prowizje, a bank stracil oplate.

    Tyle że ja nie groziłem rezygnacją. Zagajenie w stylu "mili państwo, inne
    banki przy takich obrotach bezproblemowo zwolniłyby mnie z opłaty rocznej,
    myślę, że państwo też nie będą robić kłopotu".
    - Yyy, no, ekhm, tego, ma pan rację.
    Uprzedzając pytania, obrót na poziomie 30000 rocznie.

    AK

  • 9. Data: 2010-01-10 22:54:05
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Ja mam kartę na zasadach studenckich - bezpłatnie do końca studiów. Tylko...
    w zasadzie skończyłem studia. Jak oni się o tym dowiedzą?

  • 10. Data: 2010-01-11 08:28:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hidlv3$dop$...@m...internetia.pl...
    > Ja mam kartę na zasadach studenckich - bezpłatnie do końca studiów.
    > Tylko... w zasadzie skończyłem studia. Jak oni się o tym dowiedzą?

    Nie mają szans się dowiedzieć. Zapytałem, bo ta polityka Citi dotycząca
    pozorności opłat może ulec zmianie. Chcą bowiem w bieżącym roku osiągnąć ROE
    powyżej 20%, zapewne przede wszystkim w drodze cross-sellingu.

    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/kraj/news/handlo
    wy-stawia-na-internet,1420894,1029

    "Ponad 50 proc. naszych klientów współpracuje z nami w oparciu o jeden
    produkt. W detalu udział ten wynosi 66 proc." - powiedział Sikora.

    Planują chyba także jakieś zwolnienia, albo podobne pranie mózgu
    pracowników, o jakim słyszało się w przypadku Aliora:

    "Bank chce zmienić także system motywacyjny swoich doradców. "Premia
    uzależniona będzie od zadowolenia i satysfakcji klienta" - powiedział
    Sikora."

    Pytanie co zrobią z klientami, którzy nie nabiorą się na ich super kredyty
    gotówkowe z RRSO 35% albo super rachunki osobiste. Może właśnie zaczną
    pobierać od nich opłaty za karty?