  • Data: 2005-07-17 06:41:58
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie 2 operacje tylko 4

    > 4, dowolna karta danej osoby (mozna maestro uzywac tylko do bankomatu).

    Kartą Maestro mozesz płacić

    > A jesli chodzi o inne pytania rozpoczynajacego watek (o "pulapki") to:

    Ciekawe

    > + Wznowienie karty kredytowej (pierwsze po roku) kosztuje sporo
    > (afaik 75zl) o ile sa na niej niskie obroty, wiec nie warto jej brac
    > jesli bedzie sie mialo zamiar jej uzywac tylko sporadycznie.

    Opłata widnieje jak byk w TOIP wiec nie jest to "pułapka"
    Zawsze mozesz wybrać kartę tańszą - płaska kosztuje 25zł

    > + Internetowe "zlecenia stale" (np. automatycznie co miesiac)
    > to idiotyczna pulapka - sa bezplatne tylko dla przelewow w obrebie BPH,
    > poza - 1 zl. To ewidentna pulapka dla nieuwaznych bo wszelkie inne
    > przelewy
    > krajowe wykonywane systemem internetowym sa bezplatne - takze jak
    > wpiszesz
    > je na 20 lat z gory.
    > Sa tez "karne" oplaty za anulowanie takiego "zlecenia stalego"

    Ja mam złożone zlecenia stałe w sezamiei jeszcze za nie nie zapłaciłem
    Ale przyznam że w TOiP nic nie pisze o zleceniac stałych złożonyc przez
    internet.

    > przed wykonaniem ich odpowiedniej liczby - chyba nie pobieraja
    > oplat przy anulowaniu z uzyciem interentu, ale podpierajac sie tabela
    > oplat imho moga.

    Jest to w TOiP

    > + Wszystkie oplaty pomalutku rosna - np. karta bankomatowa kiedys
    > kosztowala 20 zl na 2 lata (oplata za wznowienie karty) - teraz
    > 2 zl miesiecznie. Kiedyś "limit debetowy" byl bezplatny - teraz

    Oj kolego nie był bezpłatny - kosztował o ile mnie pamięć nie myli 1zł bez
    względu na kwotę

    > kosztuje 1 zl miesiecznie za kazde 1 tys zl (2.5 tys jest bezplatne
    > dla srebnego sezama). Od czasu do czasu

    A teraz kosztuje 0.1% minimum 5zł

    odbija im i probuja orznac
    > klientow ekstra - jak np. bylo dla tej hecy z przymusowym, platnym
    > "prezentem" (bodajze 4 wizyty u lekarza czy jakos tak).

    Coś mi świta ale nie pamiętam o co chodzi

    > + Personel w oddzialach NIC nie wie. Dokladnie tak: nic.

    [cut]

    > z rzeczywistością. Dużo lepiej jest w centralnej infolinii, ale
    [cut]

    Zawsze mozna trafić na niedouczonego pracownika. Zawsze więcej udało mi się
    załatwić w oddziale niż na infolinii.

    Darek