  • Data: 2005-07-17 11:00:32
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dbbhmo$dta$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem bylo, taka informacje otzrymalem w oddziale BPH i mozesz sie
    > powstrzymac od zlosliwosci, bo nic nimi nie zdzialasz.

    Mam w BPH konto od kilkunastu lat. Internetu używam niemal od początku
    wprowadzenia tej usługi przez bank. Nigdy nie było opłat za zdefiniowane
    przelewy, natomiast są opłaty od stałych zleceń. Przynajmniej były
    jeszcze 11 lipca 2005 roku, bo wówczas ostatni taki przelew robiłem i
    pobrano opłatę.

    Zdefiniowane przelewy, to po prostu są zapisane na stałe dane odbiorcy,
    by nie trzeba było za każdym razem wpisywać tych danych.